به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود اسامي برخي از اعضاي هيأت‌مديره استقلال و پرسپوليس اگرچه در اردوي شمشيربازي و به صورت خودجوش از زبان سجادي، معاون وزير ورزش و جوانان، بيان شد اما همين موضوع و جلساتي که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد تا حدودي تکليف هواداران سرخابي را روشن و از آن جهت آسوده کرد که ديگر مي‌توانند اميدوار به انتخاب مديرعامل و سرمربي و البته تکرار نشدن فصل کابوس‌وار گذشته باشند. اما همچنان نام اسپانسر اين دو باشگاه نامعلوم است. در استقلال طي هفته‌هاي گذشته چند گروه براي اسپانسر شدن اين تيم رايزني‌هايي را با وزارت ورزش داشته‌اند که نام برخي از آنها هم نهايي شده اما هر بار در دقيقه 90 طبق معمول همه «سرکار» رفتند رفتاري که رسانه‌ها و علاقه‌مندان فوتبال در اين يک سال اخير کاملا به آن عادت کرده‌اند. در اين ميان خانواده حجازي با پشتوانه مالي برخي دوستان خود از طرف جمعي از استقلالي‌ها خواهان اجاره کردن استقلال بودند که اتفاقات عجيبي برايشان رخ داد.
خشايار محسني با خانواده حجازي نيست
همان گونه که چند روز پيش با انتشار مطلبي از ائتلاف فتح‌اله‌زاده، خانواده حجازي و انصاري خبر داده بوديم اين ائتلاف توسط امير رفيعي، يکي از نزديکان خانواده حجازي تاييد شد. او به 90 مي‌گويد: ابتدا بايد درخصوص برخي مسائل و ابهامات توضيح بدهم. اول آنکه اصرار هواداران و بسياري از دوستان با توجه به اين موضوع که استقلال وضعيت نا به ساماني دارد باعث شد که خانواده حجازي و آتيلا به نمايندگي وارد بحث اجاره استقلال شوند و اصلا صحبت انتخاب مربي در ميان نبود چرا که آنقدر مي‌فهميم ابتدا باشگاه بايد داراي هيأت‌مديره باشد، بعد آنها درخصوص مديرعامل تصميم بگيرند و در نهايت سرمربي انتخاب شود. 
او ادامه مي‌دهد: قرار شد آقاي فتح‌اله‌زاده با توجه به تجربه‌اي که در اين رابطه دارند کار را برعهده بگيرند. او تاييد مي‌کند که خشايار محسني با اين ائتلاف همراه نيست: خشايار محسني دوست ما بودند و هستند اما در اين رابطه هيچ صحبتي با او نداشتيم و اگر او با وزارت ورزش صحبتي داشته ربطي به خانواده حجازي و ما ندارد. محسني از طرف خود با آنها صحبت کرده‌ است.
به سجادي نامه زدند چرا خادم جلو آمد
رفيعي درخصوص موضوع قرار ملاقات خانواده حجازي با وزارت ورزش که در سايت‌هاي مختلف درخصوص آن اخبار مختلفي بيان شده است مي‌افزايد: ابتدا بايد بگويم که نامه ما خطاب به سجادي بود اما شخص آقاي خادم و مسئولان دفتر او از همان ابتدا پيگير موضوع بودند. ما روز شنبه درخواست 93 ميلياردي خود را فرستاديم و وزارت ورزش هم ايميلي را در خصوص برخي مسائل در اين رابطه براي ما فرستاد و روز يکشنبه گذشته که ما براي پيگيري اين نامه تماس گرفتيم اصرار داشتند که همين امروز با خانواده حجازي جلسه بگذارند در حالي که آقاي سعيد رمضاني (داماد خانواده حجازي) در مشهد بودند و آتيلا حجازي هم در سفر دبي بود که ما هم اين جلسه را براي وقت ديگري گذاشتيم. بنده به دوستان وزارت ورزش هم گفتم وقتي ما با نام حجازي جلو مي‌آييم اين ما هستيم که زمان را مشخص مي‌کنيم نه شما!
وي در پاسخ به اين سئوال که شرط‌هاي وزارت ورزش چه بود، مي‌گويد: بنده نمي‌توانم ايميل اين وزارتخانه را در اختيار شما قرار بدهم اما ما پيشنهاد 93 ميلياردي داده بوديم که آنها خواستار 8 ميليارد پول اضافه بودند. وقتي پيگير شديم به ما اين گونه توضيح داده شد که اين پولي است که اسپانسر باشگاه در سال 94 براي تيم خرج کرده و اگر تيم اجاره داده شود جزو مطالبات او به شمار مي‌رود! در عين حال موضوع ديگر شرط کسب سهميه آسيايي بود که اسپانسر فصل قبل موفق به انجام آن نشد! البته در مورد هيأت مديره و مديرعامل هم قرار شد 2 عضو هيأت مديره و شخص مديرعامل از سوي ما پيشنهاد شوند و با تاييد وزير کارشان را شروع کنند.
پيشنهادي بالاتر از سبک دست
از سوي ديگر يک منبع آگاه به 90 مي‌گويد: اسپانسر ائتلاف حجازي و فتح‌اله‌زاده انصاري است که رابطه خوبي هم با خانواده حجازي و هم با شخص فتح‌اله‌زاده دارد. سئوال حالا اينجاست که اين ائتلاف پيشنهاداتي بالاتر از 90 ميليارد که پيشنهاد سبک دست به شمار مي‌رود به وزارت ورزش داده چرا وزارت ورزش اين شرط‌هاي عجيب را براي آنها گذاشته است...
8 ميليارد از کجا آمده است؟
در حالي که گفته مي‌شد قرارداد اسپانسر استقلال 18 ميليارد بوده و اسفندماه متممي به آن اضافه شده که هرچه در سال 94 هزينه کند جزو مطالباتش محسوب مي‌شود، اکنون سئوالاتي درخصوص مطالبه 8 ميلياردي وزارت ورزش از اسپانسرهاي جديد مطرح مي‌شود. 
اگر اسپانسر فصل قبل 12 ميليارد هزينه کرده بايد 6 ميليارد ديگر هم هزينه کند، اگر 20 ميليارد هزينه کرده، 2 ميليارد طلب دارد نه 8 ميليارد... به هر روي وزارت ورزش بايد قرارداد اسپانسري فصل قبل را براي مردم شفاف و روشن بگويد...