به گزارش پارس به نقل از ورزش 11 محرومیت پر سر و صدای نیمار  در اثر اتفاقات بازی برزیل و کلمبیا این روز ها حواشی بسیاری را به همراه دارد ؛ به تازگی زاوایای تازه ای از این ماجرای بحث بر انگیز روشن شده است.

مسئولان برگزار کننده ی کوپا آمریکا اظهار کرده اند : محرومیت نیمار به علت آن درگیری در انتهای بازی و ضربه ی نیمار نیست! بلکه آنچه خارج از زمین بازی رخ داده است می باشد.

کمیته انظباطی مسابقات کوپا آمریکا ؛ نیمار را ابتدا 2 جلسه، و بعد 1 جلسه و در آخر 4 جلسه محروم کرد که تعجب همه گان را برانگیخت.

حال کمیته انضباطی کوپا آمریکا به سخن آماده است و تمامی ابهامات را برطرف کرده است.

مسئولان کمیته انضباطی کوپا آمریکا اظهار داشته اند: نیمار رفتار ها و توهین هایی در حاشیه ی بازی به بازیکنان کلمبیا روا داشته است که علت اصلی محرومیت او بوده است.

او به بازیکنان جملات رکیک و زننده ای استفاده کرده است که ورزش 11 از انتشار آن به علت موازین اخلاقی  معذور است.

مسئولین برگزار کننده ی مسابقات اظهار کردند : نیمار پیش از شروع بازی برای بازیکنان کلمبیا در راهروی هتل سانتیاگو خط و نشان های بسیاری کشیده است که در خلال بازی بار منفی خود را به وضوح نشان داد ؛ از این رو در تونل ورزشگاه ، بین دو نیمه به بازیکنان فحاشی کرده است و در پایان نیز آن رفتار غیر ورزشی را انجام داد که ناظران و داوران بازی گزارش کاملی از این اتفاقات را در اختیار ما قرار دادند و در نهایت باعث صادر شدن رای 4 جلسه محرومیت وی شد.