به گزارش پارس به نقل از کاپ معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت:ظرف دو تا سه روز آینده تکلیف همه چیز درباره امیر قلعه نویی مشخص خواهد شد.

امیر عرب که  که از دوستان صمیمی امیر قلعه نویی  محسوب می شود در این باره که مدتی است از سرمربی استقلال در فصل چهاردهم خبر خاصی در رسانه ها منتشر نمی شود خاطرنشان کرد: حال امیر قلعه نویی کاملا خوب است. من  روزی دو بار او را می بینم و با هم ارتباط تنگاتنگی داریم.
معاون اجرایی باشگاه استقلال در این باره که آیا حقیقت دارد قلعه نویی قصد دارد مربیگری را کنار گذاشته و به کشاورزی  مشغول شود بیان داشت: این اخبار و شایعات از طرف آن دسته اشخاصی منتشر می شود که شاید به فعالیت این سرمربی بزرگ در لیگ ایران علاقه ای ندارند.امیر قلعه نویی می گوید که من به کشاورزی علاقه دارم اما در این موضوع خیلی چیزها را به صورت پنهان می گوید که آن دسته افرادی که مد نظرش هستند منظور او را متوجه می شوند ولی عده ای دیگر که یا متوجه نمی شوند و یا خودشان را به نفهمیدن می زنند. 
عرب درباره اینکه آیا قلعه نویی برای فصل آتی مربیگری می کند یا نه گفت: ظرف دو تا سه روز آینده تکلیف همه چیز درباره امیر قلعه نویی مشخص خواهد شد.