به گزارش پارس به نقل از کاپ مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در این دو روز به دلیل مشغله کاری نتوانستم برانکو را ببینم.

کریم باقری در خصوص آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر برانکو تازه به ایران آمده و جلسه خود را با اعضای هیات مدیره باشگاه برگزار و برنامه های خود را نیز به به اعضای جدید هیات مدیره باشگاه ارائه کرده است. حالا باید دید با توجه به شرایط موجود در مدت زمانی که باقی مانده است باشگاه چگونه می خواهد عمل کند. 
وی در خصوص اینکه آیا بعد از آمدن برانکو با او ملاقات داشته یا خیر خاطرنشان کرد: خیر، متاسفانه در این دو روز به دلیل مشغله کاری نتوانستم برانکو را ببینم اما امروز احتمالا وی را خواهیم دید و با او صحبت خواهم کرد تا برنامه های پرسپولیس را با سرعت جلو ببریم. 
مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره کمیته نقل و انتقالات مورد نظر برانکو که بازیکنان مد نظرش را انتخاب می کنند بیان داشت: اگر اتفاقی نیفتد من به اتفاق چند گزینه دیگر در این کمیته مشغول به کار هستیم تا نفرات مورد نظر سرمربی تیم را با مشورت وی به باشگاه معرفی کنیم تا برای جذب آنها اقدام کنند. 
باقری در خصوص اینکه امروز در یکی از رسانه ها عنوان شد افشین پیروانی هم برای جذب بازیکن به برانکو مشورت می دهد عنوان کرد: من هم از رسانه ها این موضوع را مطلع شدم و در این باره چیزی نمی دانم.