به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی وحید قلیچ سنگربان اسبق پرسپولیس در خصوص شرایط سرخپوشان و همچنین جوانگرایی در تیم ملی با ما هم‌صحبت شد.

به نظر مي‌رسد هيأت مديره جديد پرسپوليس زياد با برانكو همسو نباشد.
اين برمي‌گردد به عجله كاري كه نژادفلاح انجام داد. او ذوق‌زده شده بود و سريعاً رفت تركيه و با برانكو عكس‌هاي مختلفي گرفت و با او قرارداد بست. حالا پرسپوليس دچار مشكل شده چرا كه چه كسي قرار است پول او را بدهد؟ شما ديديد برانكو روز گذشته كه به تهران رسيد به جاي سلام و عليك با حرارت خاصي از پولش حرف مي‌زد و مي‌گفت بايد پولم را بدهند.

گويا استقلالي‌ها هم مي‌خواهند استيماچ يكي از مربيان كروات را جذب كنند؟
من براي سرخابي‌ها متأسفم كه مي‌روند و مربي درجه چندم خارجي مي‌آورند. استيماچ اگر خوب بود مثل برانكو به ايران نمي‌آمد. استقلالي‌ها نبايد مثل پرسپوليسي‌ها مربي كروات بياورند و بايد هرچه زودتر قيد اين كار را بزنند.

پس چه مربياني بايد روي نيمكت پرسپوليس و استقلال بنشينند ؟
چاره دردهاي سرخابي‌ها فقط مربي وطني است اما تا امثال نژادفلاح‌ها در رأس كار هستند اوضاع روبه‌راه نخواهد شد.

نظر شما درباره جوانگرايي كه در تيم ملي شده چيست؟
خداوكيلي تيم ملي يكي از بهترين مربيان دنيا را در اختيار دارد. من مخالف مربي درجه يك خارجي نيستم. كروش درجه يك است اما برانكو و استيماچ درجه دو و سه هستند. بايد به كروش فرصت دهيم به جوان‌ها ميدان بدهد. امكان دارد در حين همين جوانگرايي چند نتيجه بد هم بگيريم، اما آينده متعلق به اين جوان‌هاست و كروش خوب مي‌داند در چه مسيري حركت مي‌كند.