به گزارش پارس به نقل از کاپ عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما در جلسه دیروز کارها را تقسیم بندی کردیم تا برای هر کاری یا هر موضوعی همه اعضا حضور نداشته باشند و هر کسی وظایف محوله خود را انجام دهد. 
محمدرضا زادمهر در خصوص جلسه دیروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما دیروز جلسه ای را در باشگاه پرسپولیس برگزار کردیم و طی آن برانکو ایوانکوویچ هم در جلسه حضور پیدا کرد تا در خصوص نقل و انتقالات، برنامه تمرینی خود و بازیکنان مد نظرش به باشگاه توضیحاتی را ارائه کند. امیدوارم با توجه به نوع برنامه ریزی باشگاه بتوانیم همین طور منظم به کارمان ادامه دهیم.
وی درباره جلسه امروز هیات مدیره با برانکو و دستیارانش خاطرنشان کرد: در حال حاضر تصمیم باشگاه بر این است که هر روز تا آنجا که مقدور است جلسات خود را برگزار کنند تا در ابتدای راه همه چیز با برنامه پیش برود اما نکته این است که ما در جلسه دیروز کارها را تقسیم بندی کردیم تا برای هر کاری یا هر موضوعی همه اعضا حضور نداشته باشند و هر کسی وظایف محوله خود را انجام دهد. به همین دلیل من در جلسه امروز حضور ندارم. 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات دیروز محمود خوردبین و نژادفلاح بیان داشت: با توجه به اینکه من فضا را در حال حاضر مناسب نمی بینم به همین دلیل ترجیح می دهم در خصوص اتفاقات سال گذشته صحبتی را مطرح نکنم تا پرسپولیس آرامش داشته باشد.
زادمهر درباره اینکه این قبیل اظهارات و اتفاقات باعث بر هم زدن آرامش پرسپولیس نمی شود تصریح کرد: در هر صورت هر گونه اظهارنظری که مثبت نباشد در حال حاضر آرامش را از پرسپولیس خواهد گرفت و امیدوارم همه با اظهارنظرات مثبت به دنبال آرامش تیم پرسپولیس باشند.