به گزارش پارس به نقل از ورزش سه نیمار عصبانی از شکست 1-0 تیمش برابر کلمبیا و خطاهای زیادی که روی او در طول مسابقه صورت گرفت، در پایان بازی، توپ را به سمت بازیکن حریف شلیک کرد و باعث بروز جنجال فراوانی شد. او از سوی داور با کارت قرمز جریمه شد و دقایقی پیش نیز بصورت رسمی از دو بازی بعدی برزیل محروم شد. 

اما این اولین کارت قرمز نیمار نبود.با هم نگاهی می اندازیم به اخراج های پیشین این فوق ستاره برزیلی :

7 آوریل 2011، دیدار سانتوس مقابل کولو کولوی شیلی

نیمار در آن بازی که در چارچوب جام لیبرتادورس برگزار می شد، در دقیقه 9 بازی، کارت زرد اول خود را دریافت کرد. او که در نیمه دوم، سومین  گل تیمش را وارد دروازه حریف کرده بود، با گذاشتن ماسکی روی صورت، اقدام به شادی پس از گل کرد و به همین دلیل با کارت زرد دوم مواجه و از زمین بازی اخراج شد.

اکتبر 2011، دیدار سانتوس در زمین اتلتیکو مینیه رو

سانتوس آن بازی را 9 نفره، در زمین مینیه رو با نتیجه 2-1 واگذار کرد. نیمار که یک کارت زرد داشت، 6 دقیقه به انتهای بازی، به تصمیم داور اعتراض کرد و با کارت زرد دوم جریمه و از زمین اخراج شد.

30 سپتامبر 2012، دیدار سانتوس مقابل گرمیو

دیداری پرتنش و خشن که نیمار بارها با خطای بازیکنان جریف سرنگون شد. او در دقیقه 53 تصمیم گرفت خودش مدافع حریف را مجازات کند و با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد.

فوریه 2013، دیدار سانتوس مقابل پونته پرتا

نیمار در نیمه اول بازی و زمانیکه تیمش 1-0 عقب بود، به علت خطای شدید روی مدافع حریف از زمین بازی اخراج شد. برخورد آرنج مدافع حریف با او، واکنش شدیدتر نیمار را به دنبال داشت.

نیمار با پیراهن بارسلونا هرگز از زمین بازی اخراج نشده است. او تا پیش از اتفاق شب گذشته، با پیراهن تیم ملی برزیل هم کارت قرمز دریافت نکرده بود.