به گزارش پارس به نقل از ورزش سه مذاکرات  بین دو باشگاه، چندین هفته است که شروع شده ولی هنوز به نتیجه ای قطعی ختم نشده است. یونایتد برای فروش دروازه بان اسپانیایی خود، مبلغی بین 30 تا 40 میلیون در نظر گرفته؛ در حالیکه رئال خواهان پرداخت 25 میلیون یورو است. 

از سویی دیگر یونایتد مایل است ابتدا جایگزین دخیا را بصورت قطعی خریداری کرده، سپس اجازه جدایی او را صادر کند. طبق گزارش منتشر شده در AS، در صورت رسمی شدن انتقال دخیا، کاسیاس بطور حتم  از رئال جدا خواهد شد و برای این منظور، 5 پیشنهاد جدی دارد:

1-تاتنهام : هوگو لوریس، دروازه بان فعلی این تیم، گزینه جدی منچستریونایتد برای جانشینی دخیاست. تاتنهام می تواند گزینه مناسبی برای کاسیاس باشد؛ از این لحاظ که تاتنهام در لیگ اروپا به میدان خواهد رفت و کاسیاس با رئال روبرو نخواهد شد.
 
2- آرسنال : توپچی های لندن، مدت هاست که علاقمند به جذب کاسیاس هستند. در حال حاضر داوید اوسپینا، دروازه بان تیم ملی کلمبیا و شزنی، دروازه بان لهستانی، وظیفه حراست از دروازه آرسنال را بر عهده دارند. آرسنال در لیگ قهرمانان بازی خواهد کرد و امکان رویارویی ایکر با رئال وجود خواهد داشت.
 
3- آ اس رم : رمی ها نیز به سختی در پی جذب کاسیاس هستند. دروازه بان فعلی این تیم، دی سانتیس، چندان مطمئن به نظر نمی رسد و رمی ها برای حضور قدرتمندانه در سری آ و لیگ قهرمانان، چشم به آمدن کاسیاس دوخته اند.
 
4- فنرباغچه : نایب قهرمان ترکیه، بیشترین پول را برای جذب کاسیاس پرداخت می کند ولی این بازیکن چندان تمایلی برای حضور در لیگ درجه دوم ترکیه ندارد.
 
5- نیویورک کاسموس : تیم فعلی رائول گونزالس، دوست صمیمی کاسیاس و اسطوره رئال مادرید. با این حال کاسیاس علاقه دارد تا سال 2017 در بالاترین سطح بازی کند و لیگ آمریکا نمی تواند گزینه خوبی برای او باشد. یورو 2016 هم سال آینده برگزار خواهد شد و کاسیاس می خواهد برای حفظ جایگاهش در تیم ملی اسپانیا، در لیگی درجه اول و تیمی شاخص به میدان برود.