به گزارش پارس به نقل از ایرنا تیم ملی والیبال آمریکا عصر امروز آخرین تمرین توپی خود را برای رویارویی با تیم ایران انجام داد اما بازیکنان این تیم زیاد در این تمرین جدی نبودند.

تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا ساعت 21 روزهای جمعه و یکشنبه 29 و 31 خردادماه در چارچوب هفته ششم لیگ جهانی در سالن 12 هزار نفری به مصاف یکدیگر می روند.

تیم ملی والیبال آمریکا از ساعت 18 امروز آخرین تمرین توپی خود قبل از مسابقه با ایران انجام داد که این تمرین با حرکات نرمششی و کششی آغاز شد.

سپس بازیکنان تمرین اسپک و دریافت را در دو طرف زمین والیبال در گروه های دو نفره انجام دادند.

ملی پوشان والیبال آمریکا با تی شرت های قرمز و سرمه ای رنگ بدون شماره در این تمرین حاضر شده بودند و این موضوع شناسائی آنان را کمی مشکل کرده بود.

بازی والیبال از دیگر برنامه های تیم ملی آمریکا در تمرین امروز بود که در دو گروه شش نفره و سه بازیکن ذخیره برای جایگزین شدند، انجام شد. 

ایرج اعرابی مربی تیم ملی شنا ایران در سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ نیز به عنوان مشاور همراه تیم ملی والیبال آمریکا به تهران آمده است.

یک خبرنگار زن نیز همراه تیم ملی والیبال آمریکا به ایران آمده است که در مدت تمرین سرگرم تهیه گزارش از تمرین ملی پوشان کشورش بود.

همزمان با تمرین عوامل اجرایی مسابقات لیگ جهانی و فدراسیون والیبال نیز در حال آماده کردن سالن 12 هزار نفری آزادی برای مسابقه فردا جمعه بودند.

راه اندازی سیستم ویدیو چک، سیستم صوتی سالن، تنظیم باد توپ ها، آماده سازی جایگاه های دوربین های صداو سیما و آخرین آزمایش ها از جمله مواردی است که همزمان با تمرین تیم ملی والیبال آمریکا انجام شد.

بازیکنان تیم های ملی رده سنی مردان ایران نیز از جمله تماشاگران تمرین امروز تیم ملی والیبال آمریکا در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی بودند.

کاروان تیم ملی والیبال آمریکا روز گذشته نیز بازدید از مکان های فرهنگی و تاریخی تهران را در برنامه کاری خود داشت که بازدید از برج میلاد از جمله این برنامه ها بود.

تیم ملی والیبال ایران نیز از ساعت 20 تمرین خود را در سالن 12 هزار نفری آغاز خواهد کرد و قبل از آن نشست خبری سرمربیان و کاپیتان های دو تیم برگزار می شود.