به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی هرقدر می‌خواهیم بی‌خیال این مهدی طارمی و پیشنهاد باشگاه القادسیه شویم، نمی‌شود که نمی‌شود!
طي روز‌هاي اخير مطالب ضد‌ و نقيضي درباره جدايي مهدي طارمي منتشر شده كه همه را به سرگيجه انداخته است. 
ابتدا به ساكن پيشنهاد يك ميليون و 200 هزار دلاري القادسيه كويت مطرح شد. مهدي طارمي و نزديكانش اين خبر را تأييد كردند و احتمال جدايي اين بازيكن قوت گرفت.

ظاهراً پس از پايان ديدار الهلال و پرسپوليس در عربستان اتفاقاتي افتاده و محمد‌حسين نژاد‌فلاح حرف‌هايي خطاب به طارمي زده بود كه باعث عصبانيت اين بازيكن شد. ماجراي بستري شدن احمد نور‌اللهي دوست صميمي مهدي طارمي و بي‌توجهي باشگاه به اين بازيكن و عدم پرداخت هزينه 12 ميليون توماني جراحي هافبك پرسپوليس باعث شد تا مهاجم بوشهري از عزم جدي خود براي سفر به كويت سخن براند.

در پي اين صحبت‌ها مردم و هواداران پرسپوليس در رسانه‌هاي مجازي به مهدي طارمي حمله كردند تا اين بازيكن كمي محتاط‌تر درباره جدايي‌اش حرف زده و احتمال ماندن در پرسپوليس را رد نكند. 
در حالي كه مهدي طارمي همراه تيم‌ملي در سفر به سر مي‌برد ناگهان يكي از خبر‌گزاري‌ها خبري مبني بر پشيمان شدن باشگاه القادسيه كويت از جذب مهدي طارمي را روي خروجي خود قرار داد.

معادلات به هم خورد و مهدي طارمي هم تصميم گرفت در اردوي تيم‌ملي سكوت پيشه كند و...
اما بشنويد از آخرين خبر درباره وضعيت مهدي طارمي كه مي‌تواند براي شما هم جالب باشد.
بنابر گفته يك منبع آگاه و مطلع قرار است نماينده باشگاه القادسيه يك‌شنبه هفته آينده به تهران بيايد تا رسماً با مهدي طارمي قرارداد امضا كند.
البته با‌توجه به اتفاقاتي كه طي هفته‌هاي گذشته رخ داده و اخبار متنوعي كه پيرامون مهدي طارمي مطرح شده، تا زماني كه متن قرارداد اين بازيكن با القادسيه كويت را به چشم نبينيم، ديگر هيچ خبري را باور نمي‌كنيم، باور كنيد!