به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی  مراسم جشن حافظ که تنها مراسم سینمایی بخش خصوصی است در شرایطی سه‌شنبه شب برگزار شد که حواشی فوتبالی قابل توجهی هم داشت؛ مثل کنایه‌ای که رامبد جوان به عادل فردوسی‌پور زد و جایزه‌ای که مجری برنامه 90 به خود اختصاص داد.
جايزه براي مجريان 90 و خندوانه
عادل فردوسي‌پور و رامبد جوان دو مجري محبوب از سوي جشن حافظ به عنوان چهره‌هاي برگزيده تلويزيون در يك سال گذشته معرفي شدند. فردوسي‌پور به خاطر اجراي برنامه 90 و رامبد جوان به دليل اجراي برنامه شاد خندوانه به عنوان چهره‌هاي برگزيده، جايزه و تنديس خود را دريافت كردند. در اين بخش مرتضي حيدري مجري برنامه «پايش» و احسان عليخاني مجري برنامه «ماه عسل» كه از امشب سري جديد آن روي آنتن مي‌رود هم كانديدا بودند. فردوسي‌پور و جوان توانستند احسان عليخاني كه يك پرسپوليسي است را پشت‌ سر گذاشته و برنده اين جايزه شوند.

رامبد به برنامه عادل آمد عادل نيامد
در يكي از ويژه برنامه‌هاي نوروزي برنامه 90 بود كه رامبد جوان كه هنوز خبري از خندوانه‌اش نبود دعوت فردوسي‌پور را پذيرفت و لحظات مفرحي را در اين برنامه ورزشي رقم زد اما در جشن حافظ مشخص شد كه مجري برنامه 90 دعوت رامبد جوان براي حضور در برنامه خندوانه را رد كرده است. رامبد زماني كه براي دريافت تنديس خود روي سن رفت خطاب به فردوسي‌پور كه مثل او برنده جايزه چهره ويژه تلويزيوني شده بود گفت: «عادل، با اينكه به برنامه من دعوت شدي اما خيلي كار بدي مي‌كني كه نمي‌آيي» حالا بايد ديد عادل فردوسي‌پور كه در جريان اين مراسم با لبخند و سكوت به اظهارات رامبد جوان واكنش نشان داد سرانجام به اين برنامه خواهد رفت يا نه؟ گرچه عادل ثابت كرده كه از حواشي گريزان است و علاقه چنداني به حضور در برنامه‌هاي گفت‌وگو محور به عنوان مهمان ندارد.

وقتي عادل ظالم شد!
حتماً با شخصيت «ديوي» در برنامه كلاه‌قرمزي آشنا هستيد، عروسكي كه همه چيز را برعكس مي‌گويد و مثلاً‌ وقتي مي‌گويد سلام منظورش خداحافظ است و به همين ترتيب در مورد بقيه كلمات هم اين رويه را دارد. او در اين برنامه بخشي را براي مهمانان و معرفي برندگان اجرا كرد كه به شدت با استقبال روبه‌رو شد. ديوي وقتي خواست از عادل فردوسي‌پور نام ببرد او را به «ظالم رودكي‌دخت» صدا كرد كه به نوعي مخالف «عادل فردوسي‌پور» باشد.

جزئيات سرقت از خودروي عادل فردوسي‌پور
عادل فردوسي‌پور درست يك روز بعد از انتخاب شدن از سوي جشن حافظ به عنوان يكي از چهره‌هاي برگزيده تلويزيون در يك سال گذشته، براي انجام كاري اداري راهي خيابان فياض‌بخش شد و نزديك به 15 دقيقه ماشين خود را در كنار خيابان پر رفت‌وآمد پارك كرد اما او بعد از بازگشت به محل پارك ماشينش متوجه شد شيشه سمت شاگرد اتومبيلش شكسته شده و سه كيف هم به سرقت رفته است! اينكه مجري برنامه 90 چطور جرأت كرد سه كيف را داخل ماشين بگذارد و برود را فقط خودش مي‌تواند پاسخ دهد كه قطعاً نه شما و نه ما نمي‌توانيم توضيحش را بپذيريم!
يكي از كيف‌هاي سرقت شده حاوي كتاب‌ها و مدارك دوره دكترا و كيف ديگر شامل مدارك شخصي و كاري و دسته چك و همان دفتر معروف برنامه 90 و نوشته‌هاي مربوطه بود. كيف سوم هم مربوط به يكي از همكلاسي‌هاي دوره دكتراي فردوسي‌پور بود. جالب اينكه در ميان اين سه كيف مهم‌ترين كيفي كه عادل نگرانش بود، كيف دوم بود كه دفترچه برنامه 90 در آن بود و او مي‌داند براي اجراي سري جديد برنامه‌‌اش به اين دفترچه شديداً نياز مبرم دارد و براي همين بعد از حضور در كلانتري شماره تلفن 22035000 را اعلام كرد تا هر شخصي كه اين كيف و مدارك داخل آن را پيدا كرد، بلافاصله اطلاع‌رساني كند.