به گزارش پارس به نقل از فارس نادر شکری رئیس کمیته انضباطی و حقوقی فدراسیون کشتی ایران با تایید این خبرگفت: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی عصر روز(چهارشنبه) با حضور تمامی اعضاء و با دعوت از امید نوروزی برای بررسی اتفاقات پیش آمده در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی در مشهد، برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این نشست پس از شنیدن صحبت های امید نوروزی اعضای کمیته انضباطی با در نظر گرفتن شرایط وی بعنوان یک قهرمان المپیک و جهان، رای خود با رعایت جنبه اخلاقی وتادیبی احکام  مربوطه ، صادر کردند.

شکری خاطر نشان کرد: بر اساس رای کمیته انضباطی که بدوی و قابل استیناف می باشد، امید نوروزی  می باید به مدت ٦ هفته ، حداکثر طی مدت ٦ ماه با حضور دراستان های مستعد کشتی فرنگی کشور(بنا به تشخیص فدراسیون) ، با مربیان ذیربط آن استان، برای آموزش کشتی فرنگی به  کشتی گیران با استعداد نوجوان و نونهال آن استان ذیربط،  همراهی و همکاری نماید.  ارائه گواهی از هیئت کشتی استان ذیربط  که به تایید مرجع نظارتی در فدراسیون کشتی  برسد ، ملاک اتمام اجرای حکم یاد شده  خواهد بود. وی همچنین به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردیده است. حضور مجدد ایشان در میادین رقابتهای داخلی و خارجی کشتی منوط به اجرای احکام یاد شده خواهد بود.