به گزارش پارس به نقل از فارس محمد حسین نژادفلاح در خصوص اینکه حسین عبدی اعلام کرده او می‌تواند به کار در باشگاه ادامه دهد گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که رسماً از سوی وزارت ورزش اعلام شد که حسین عبدی سخنگو،‌علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه و جعفر کاشانی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: البته باید بگویم امروز دو جلسه برگزار شده است؛ جلسه اول در وزارت ورزش و جلسه دوم در باشگاه پرسپولیس که البته در جلسه وزارت ورزش نصرالله سجادی در حضور اعضای هیات مدیره به من گفت که با قدرت به کارت ادامه بده و حتی به من اعلام کرده که جلسه روز شنبه من و برانکو با او سر جایش است و قرار شد که تمرین رسمی باشگاه هم از روز شنبه استارت بخورد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از صحبت‌های سجادی به باشگاه برگشتم و با حدود 10 بازیکن تیم تماس گرفتم که حتی فارغ از اینکه قرارداد دارید یا ندارید روز شنبه به تمرین بیایید تا شروع تمرینات باشکوه باشد. البته به محمد نوری کاپیتان تیم هم اعلام کردم که می‌داند بازیکن آزاد هستید اما بدون توجه به این مسائل روز شنبه به سر تمرین بیا تا اولین تمرین با بازیکنان بزرگ استارت بخورد.

نژادفلاح تصریح کرد: بعد از آن با من تماس گرفتند که قرار است اعضای هیات مدیره به باشگاه بیایند که آمدند و با هم خوش و بش هم کردیم و از تلاش‌های من در باشگاه تشکر کردند حتی من لیست گزارش مذاکره با بازیکنان را هم به اعضای هیات مدیره دادم و توصیه کردم که به کار با برانکو ادامه دهند چرا که او تیم را می‌شناسد و امکان دارد که با تغییر و تحول تیم به مشکل بر بخورد.

قائم مقام اسبق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه آیا از فردا به باشگاه پرسپولیس می‌رود یا نه گفت: وقتی طبق مصوبه هیات مدیره باشگاه سرپرست دارد دیگر دلیل ندارد که من بخواهم به باشگاه بروم اما اگر مشورت بخواهند حتما در اختیارشان خواهند گذاشت البته طاهری از فردا کارش را در باشگاه آغاز می‌کند و صحبت‌های عبدی درباره حضور من در پرسپولیس محبتی است که درباره من دارد اما کار من و پرسپولیس دیگر تمام شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید به عنوان قائم مقام طاهری در باشگاه پرسپولیس فعالیت کنید افزود: نه! دیگر قائم مقام باشگاه پرسپولیس نمی‌مانم چرا که فکر می‌کنم یک نفر برای اداره باشگاه کفایت می‌کند.

نژادفلاح درباره اینکه آیا تحولات باشگاه پرسپولیس باعث بهبود شرایط این باشگاه می‌شود یا نه ادامه داد: نفس تحولات برای بهتر شدن است ما هم امیدوار هستیم که این تحولات به سود پرسپولیس باشد چرا که هواداران توقع قهرمانی دارند و ما هم برنامه‌ریزی‌هایی کرده بودیم تا تیم قهرمان شود و اهداف ما در راستای خوشحال کردن هواداران بود اما امیدوارم با قهرمانی دل هواداران پرسپولیس شاد شود.

نژاد فلاح خاطرنشان کرد: من مدیری هستم که چه در شهرداری و زمانی که شهردار بودم و چه زمانی که به عنوان نماینده مجلس فعالیت می‌کردم هیچ گاه مدیری نبودم که پشت سرم را ببینم و هزینه‌ای بر روی دوش مدیر بعدی نمی‌گذارم. اما امروز در جلسه رسماً اعلام کردم و اطمینان دادم که اگر بخواهید می‌مانم اما به اعضای هیات مدیره گفتم که این حق شماست که مدیر را خودتان انتخاب کنید و اعضای هیات مدیره هم از حقشان استفاده  و من را بر کنار کردند.

نژادفلاح در مورد اینکه برنامه کاری او از فردا چه خواهد شد گفت: من نظام اسلامی کشورمان و انقلابمان را دوست دارم و کارکردن در این نظام و انقلاب را یک توفیق الهی می‌دانم و هر کجا که از من دعوت به همکاری شود اگر شرایط را مناسب ببینم و بدانم که می‌توانم مفید واقع شوم حتما توفیق خدمت به مردم را از دست نمی‌دهم.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه در مدت فعالیت خود در این باشگاه چه نمره‌ای به عملکرد خود می‌دهد اظهار داشت: همه می‌داند که من فرصت مناسبی برای ارائه خدمت نداشتم چرا که هر 4 روز یک بار بازی بود و این مسئله کار را برای ما، مربیان و حتی بازیکنان سخت کرد اما من زمانی به پرسپولیس آمدم که نگرانی و ناامیدی در بین هواداران موج میزد و همه نگران این بودند که نکند تیم به لیگ دسته اول سقوط کند و خیلی‌ها فکر می‌کردند که پرسپولیس در آسیا زنگ تفریح می‌شود.

وی ادامه داد: قضاوت درباره اینکه نمره من چند است را به هواداران می‌سپارم اما شاید اگر من فرصت یارگیری داشتم بهترین بازیکنان را برای تیم می گرفتم تا حداقل سهمیه آسیایی کسب شود اما من زمانی به پرسپولیس آمدم که حتی یک نفر هم نمی‌شد به تیم اضافه کرد و فضای سنگینی در پرسپولیس حاکم بود چرا که سیاسی در زندان بود و شرایط کار برای ما سخت شده بود.

نژادفلاح تصریح کرد: با همه این سختی‌ها ما برای سفرهای آسیایی پرسپولیس بهترین هتل‌ها و هواپیمای چارتر گرفتیم که حتی تیم‌های صنعتی هم نتوانستند این کار را  انجام دهند از وقتی که من به پرسپولیس آمده‌ام هر هفته به صورت منظم پول بازیکنان پرداخت می‌شد و حتی 70 درصد پرداختی به بازیکنان داشتیم.

قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس در پایان درباره اینکه او بدون جنجال و مسائل دیگر از سمتش در پرسپولیس کنار رفت و این می‌تواند یک فرهنگ جدید در بین مدیران و حتی مسئولانی که از سمتشان کنار می‌روند اظهار داشت: نباید شرایط به گونه‌ای باشد که وقتی در سمتی هستیم همه چیز گل و بلبل باشد و وقتی از سمتمان می‌رویم همه چیز را بد و خراب جلوه دهیم من از فرصت کمی که در اختیارم بود تا بتوانم به تیم محبوبم خدمت کنم خوشحالم و از کسانی که این فرصت را به من داده‌اند تشکر می‌کنم.