به گزارش پارس به نقل از آنا پس از این که مدیران نفت تهران با جدایی منصوریان از این تیم مخالفت کردند، داستان حضور این مربی در استقلال حداقل تا پایان لیگ پانزدهم به بایگانی سپرده شد.

مدیران استقلال پس از برگزاری آخرین دیداز این تیم در لیگ چهاردهم، تغییرات در کادر فنی این تیم را حتمی دانستند. به همین منظور گزینه‌های مختلفی را برای سرمربیگری این تیم مطرح کردند. گزینه هایی نظیر علیرضا منصوریان، جواد زرینچه، مجید نامجو مطلق، فیروز کریمی و پرویز مظلومی به عنوان مربیانی که بیشترین شانس را برای سرمربیگری استقلال خواهند داشت مطرح شد.
در کنار این مربیان نام چند مربی مطرح خارجی نیز مطرح شد. از همان ابتدا مشخص بود که اعلام نام این مربیان بیشتر به یک مانور تبلیغاتی شبیه بود. جالب اینکه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال شانس دونادونی را برای سرمربیگری استقلال بیشتر از سایر گزینه ها می‌دانست. این در حالیست که در همان زمان دونادونی در سوییس حضور داشت و مشغول مذاکره با تیم بازل بود.
در بین مربیان ایرانی،بسیاری علیرضا منصوریان را سرمربی استقلال در لیگ پانزدهم می دانستند. منصوریان نیز تمایل زیادی به پذیرش سرمربیگری استقلال داشت. اما مخالفت مدیران نفت با جدایی این مربی باعث شد معادله انتخاب سرمربی استقلال پیچیده‌تر شود. در حال حاضر فیروز کریمی و پرویز مظلومی بیشترین شانس را برای حضور در استقلال دارند. هر چند طبق گفته مسعود معینی، احتمال سرمربیگری قلعه نویی در استقلال نیز وجود دارد.
به زودی از میان فیروز کریمی، پرویز مظلومی و امیر قلعه نویی سرمربی استقلال در فصل آینده مشخص خواهد شد. هواداران استقلال منتظر هستند هرچه زودتر سرمربی این تیم مشخص شود تا در لیگ پانزدهم همانند فصل گذشته شاهد ناکامی تیم محبوبشان نباشند.