به گزارش پارس به نقل از نسیم تماشاگران تیم الهلال در بازی فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا مقابل وسترن سیتی استرالیا که اول نوامبر 2014 برگزار شد مرتکب تخلفاتی شده بودند که AFC در آن مقطع حکم به محرومیت تعلیقی تیم الهلال و بازی بدون تماشاگر داده بود و تاکید کرده بود در صورت تکرار رفتارهای ناشایست از سوی تماشاگران محرومیت این تیم قطعی شده و به مرحله اجرا در می‌آید. حالا با توجه به رفتار تماشاگران الهلال در دیدار برگشت مقابل پرسپولیس این تیم به برگزاری یک بازی خانگی در غیاب هوادارانش محروم شده و به همین دلیل تیم الهلال در بازی حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف میهمان خود خواهد رفت.

در حکم AFC همچنین به پرتاب بطری آب به سوی بازیکنان پرسپولیس در این بازی اشاره شده و تیم الهلال 7500 دلار نیز جریمه نقدی شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم‌های الاهلی و النصر عربستان را نیز به علت رفتارهای تماشاگرانش جریمه نقدی کرده است. تیم النصر عربستان که هم گروه پرسپولیس در مرحله مقدماتی بود در دیدار برگشت مقابل لخویا قطر به علت رفتار ناشایست تماشاگران عربستانی با جریمه نقدی مواجه شده است.