به گزارش پارس به نقل از کاپ دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران گفت:برای استقلال و همچنین پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مشکل شان هر چه زودتر حل شود.

 آل اسحاق در خصوص جلسه روز گذشته مدیران نفت با منصوریان اظهار داشت: منصوریان یکی از مربیان جوان و دارای تجربه بین المللی است که در فصل گذشته شاهد موفقیت های وی بودیم. خدا را شکر او توانسته تا به حال طبق برنامه هایش در نفت پیش برود. فصل گذشته که ما 10 گزینه برای مربیگری داشتیم تعامل با منصوریان باعث شد در نهایت وی را انتخاب کنیم. منصوریان با ما قرارداد 3 ساله بست که برای سال سوم هم قابل تمدید است. متاسفانه حوادثی در باشگاه استقلال رخ داد که هواداران این تیم تصور کردند منصوریان می تواند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما باید توجه کنیم نفت تهران تنها تیمی است که باید در جمع 8 تیم برتر آسیا بازی کند.
وی ادامه داد: ما از ابتدا مخالف جدایی منصوریان بودیم اما گفتیم اگر وی را می خواهند باید طبق ضوابط درخواست رسمی به ما بدهند. این درخواست روز یکشنبه به دست ما رسید و در نهایت آرامش آن را بررسی کردیم. اما برای ما جالب این بود که در این درخواست اعلام شده بود به منصوریان رضایت نامه بدهید تا ما با او مذاکره کنیم. ممکن بود ما رضایت نامه منصوریان را می دادیم و سراغ مربی دیگری می رفتیم و همچنین باشگاه استقلال با توجه به وضعیت بلاتکلیفی که دارد در مذاکرات با منصوریان به توافق نمی رسید آن وقت این مربی جوان بدون تیم و بلاتکلیف می ماند. به همین لحاظ ما با درخواست استقلالی مخالفت کردیم. منصوریان به هیچ وجه جدا نخواهد شد و در باشگاه نفت ماندنی است.
دبیر کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت تهران درباره ادامه همکاری منصوریان با نفت خاطرنشان کرد: این مربی برنامه هایش را به باشگاه ارائه داده تا عملکرد خوبی در جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر داشته باشیم.
آل اسحاق در پایان در خصوص اینکه پس حضور منصوریان در باشگاه استقلال به طور کامل منتفی شده بیان داشت: بله، منصوریان با ما قرارداد دارد و هیچ جا نخواهد رفت. البته من برای استقلال و همچنین پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مشکل شان هر چه زودتر حل شود و از هواداران آنها هم می خواهم در جام باشگاه های نفت را همراهی کنند.