به گزارش پارس به نقل از تسنیم عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فکر نمی‌‌کنم افشارزاده عضو پنجم هیئت مدیره باشد اما تصور می‌کنم او به عنوان مدیرعامل به کارش در باشگاه استقلال ادامه دهد.

مسعود معینی در خصوص انتخاب مجددش به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ساعت 2 یا 3 بعدازظهر روز گذشته سجادی با من تماس گرفت و گفت حکم شما را به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال زده‌ایم. من هم از او تشکر کردم و گفتم از اینکه به من اعتماد کردید ممنونم و امیدوارم بتوانیم کاری انجام دهیم.
وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید هیئت مدیره جدید استقلال چه کارهایی می‌تواند انجام دهد که هیئت مدیره قبلی نتوانست، اظهار داشت: یکسری مسائل و سیاست گذاری‌ها برای باشگاه استقلال توسط مسئولان وزارت ورزش برای باشگاه استقلال تبین شده که فعلا از آن بی‌اطلاع هستیم بنابراین باید در نخستین نشست هیئت مدیره باشگاه سیاست‌های کلی باشگاه مشخص شود.
معینی در خصوص اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه که توسط وزارت ورزش انتخاب شده‌اند تصریح کرد: من و نجف‌نژاد که در هیئت مدیره قبلی حضور داشتیم. روی انتخاب کردنوری خیلی نظرم مثبت است چون وی یکی از فهیم‌ترین آدمهایی است که در فوتبال دیدم. در آن زمان که من 18 سالم بود و در تیم تاج بازی می‌کردم وی در تیم بزرگسالان باشگاه توپ می‌زد و بعد از آن به فعالیت‌های مطبوعاتی پرداختند و دوماه پیش که با هم جلسه‌ای داشتیم حرف‌هایی زد و نظراتی در مورد باشگاه استقلال داد که برایم خیلی جالب بود. در مجموع کردنوری یک انسان متین و منطقی است که برای او احترام زیادی قائلم.
عضو هیئت مدیره استقلال در مورد جهانیان گفت: جهانیان را نمی‌شناسم و فقط شنیدم که مشاور وزیر ورزش است. حتما گودرزی نفراتی را انتخاب می‌کند که همسو با هیئت مدیره هستند و به باشگاه استقلال یا پرسپولیس کمک می‌کنند.
وی در خصوص اینکه چرا چهار عضو هیئت مدیره جدید استقلال معرفی شدند و تکلیف عضو پنجم چه می‌شود، خاطر نشان کرد: دلیل این موضوع را نمی‌دانم و در مورد عضو پنجم هم که چه فردی است از سجادی چیزی نپرسیدم. حتما یک نفر دیگر را هم معرفی خواهند کرد.
عضو هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا عضو پنجم هیئت مدیره افشارزاده خواهد بود، تاکید کرد: افشارزاده بعد از 45 سال خدمت در کمیته ملی المپیک و ورزش کشور برای اولین بار بود که به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد و تازه به شرایط باشگاه استقلال تسلط کامل پیدا و مشکلات باشگاه را درک کرد که این موضوع برای ادامه کار خیلی کمک خواهد کرد. فکر نمی‌‌کنم افشارزاده عضو پنجم هیئت مدیره باشد اما فکر می‌کنم او به عنوان مدیرعامل به کارش در باشگاه استقلال ادامه دهد.
معینی در خصوص اینکه مسئولان باشگاه نفت اعلام کرده اند منصوریان در باشگاه نفت می‌ماند و قرار است در این خصوص بیانیه‌ای بدهد، تاکید کرد: اگر منصوریان امسال به استقلال می‌آمد یک فرصت سوزی بزرگ صورت می‌گرفت. هیچگاه منصوریان را به عنوان یک مربی خوب و بزرگ رد نکردم چون او یک مربی شایسته است که هواداران استقلال هم دوستش دارند اما در حال حاضر وی در تیم نفت موفق بوده و هنوز ماموریتش در این باشگاه تمام نشده است. هیچ مربی با درایتی تیمش را که جزو 8 تیم برتر آسیاست رها نمی‌کند، فکر می‌کنم منصوریان این درایت را دارد. فرصت برای منصوریان در آینده خیلی زیاد است.
وی افزود: اگر منصوریان امسال به استقلال می‌آمد مرتکب اشتباه بزرگی می‌شد چون در حال حاضر این باشگاه خیلی حاشیه و مشکلات دارد و او تمرکزش را از دست می‌داد. در شرایط فعلی باشگاه صلاح نبود او به استقلال بیاید.
معینی در پاسخ به این پرسش که آیا در صحبتی که با سجادی داشتید وی قول حل مشکلات مالی باشگاه را داد، تصریح کرد: در این خصوص با وی صحبتی نداشتم اما شنیدم قرار است برای تعیین اسپانسر باشگاه مزایده بگذارند و یک بانک هم پا پیش بگذارد اما از جزئیات آن خبر ندارم و امیدوارم مشکلات مالی باشگاه استقلال هرچه زودتر حل شود.
عضو هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که با این حساب تکلیف سرمربی استقلال چه خواهد شد و افشارزاده هم گفته چهار گزینه خارجی را برای سرمربیگری استقلال بررسی می‌کنیم، اظهار داشت: 15 روز است من هیچ ارتباطی نداشتم و تنها ارتباط روز گذشته در تماس تلفنی بود که با سجادی داشتم. برای تعیین سرمربی قرار بود نشستی هیئت مدیره داشته باشد که لغو شد. واقعا نمی‌دانم چه کسی سرمربی استقلال خواهد شد. در خصوص سرمربی خارجی و اظهار نظر افشارزاده هم باید بگویم هیئت مدیره باید تصمیم گیری کند. اگر بخواهیم از یک مربی خارجی بزرگ استفاده کنیم که از فوتبال ایران شناخت ندارد باید حتما از مربیان خوب ایرانی در کنار او استفاده کنیم.
وی در مورد مسائلی که در مورد شانس مجدد قلعه‌نویی برای هدایت تیم استقلال در لیگ پانزدهم مطرح شده، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای قلعه‌نویی در لیگ چهاردهم افتاد او باتجربه‌تر از گذشته شده و این بار باید در انتخاب اطرافیانش دقت بیشتری کرده و تجدید نظر کند تا موفق شود.