به گزارش پارس به نقل از فارس موسی گنج‌زاده در مورد دلیل ترک اردوی تیم ملی عنوان کرد: اردوی تیم ملی دو سه روزی است که در قم آغاز شده است. ما سه نفر از ملی پوشان شب گذشته اردو را ترک کردیم و دلیل این کار بی عدالتی در مورد انتخابی است. دوستان ابتدا اعلام کردند که ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به 10 کاراته کا داریم اما به یکباره 16 نفر را دعوت کردند.

وی در ادامه افزود: به ما گفتند هر کسی باید در وزنی که حضور دارد با نفرات دوم و سوم مبارزه کند و در نهایت فرد برنده فیکس تیم ملی می‌شود، اما یک هفته بعد بدون اینکه انتخابی برگزار شود دو نفر از همان نفرات سوم را به عنوان کاراته‌کاهای حاضر در مسابقات تیمی انتخاب و فیکس کردند و گفتند مابقی نفرات باید با هم مبارزه کنند و در نهایت دو نفر از 6 نفر باقی در اردوها باقی بمانند.

گنج‌زاده در ادامه عنوان کرد: روز گذشته(سه‌شنبه) با سرمربی تیم ملی جلسه‌ای داشتیم و گفتند نفرات را خودمان انتخاب می‌کنیم و کاراته‌کاهایی که در قهرمانی جهان در ترکیب تیم ملی حضور داشتند را باید حفظ کنیم و در کنار آنها یک و نهایت دو نفر را نگه داریم. حرف های آن ضد و نقیص بود دباغیان مدعی شد که ما هنوز برای نفرات انفرادی فضا داریم و هنوز تیم را فیکس نکرده‌ایم اما شهاب سلطانی مربی تیم ملی مدعی شد که ما انفرادی را فیکس کردیم و برای تیم تیمی داریم تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: من از قهرمانی کشور تا به آخرین انتخابی نزدیک به 14 بازی انجام داده‌ام و برنده شده‌ام اما مسئولان فدراسیون مدعی هستند که من در 28 سالگی پیر شده‌ام. سوال من از مسئولان و کادر فنی تیم ملی این است که من با این سن در اوج تفکر و سرعت هستم و چطور پیر شده‌ام که تمام حریفان خود را شکست داده‌ام.

گنج‌زاده در پایان گفت: بدون انتخابی یک بازیکن را فیکس کرده‌اند و دوست ندارم نام او را مطرح کنم. من مانده‌ام که چطور وقتی مبارزه یک بازیکن را ند‌یده‌اند او را بدون انتخابی انتخاب کرده‌اند.