به گزارش پارس به نقل از روزنامه نود راستش وقتي از زبان يکي از نزديکان باشگاه استقلال شنيديم افشارزاده در جريان ديدار و گفتگو با مديرعامل باشگاه نفت تهران چه صحبتي با قنبرزاده کرده و چگونه زيربار هيچ مذاکره علني يا گفتگوي پنهاني با عليرضا منصوريان نرفته است تعجب کرديم و با خودمان گفتيم اگر همين امروز خبر عقد قرارداد باشگاه استقلال و عليرضا منصوريان رسانه‌اي شود آن وقت مديرعامل آبي‌پوشان در جواب سئوالات قنبرزاده در خصوص توافقات قبلي که کتمان کرده است چه خواهد گفت؟!
به هر حال ديروز اولين مشتريان دفتر افشارزاده در وزارت ورزش و جوانان قنبرزاده و يکي دو نفر ديگر از مسئولان باشگاه نفت تهران بودند که مديرعامل استقلال آنها را با روي گشاده پذيرفته و بلافاصله به داخل دفتر راهنمايي کرده است.
قنبرزاده در ابتداي اين گفتگو ضمن تشريح شرايط قراردادي که در ابتداي فصل گذشته با منصوريان منعقد کرد به افشارزاده يادآوري مي‌کند که طبق يکي از بندهاي توافق هيچ‌کدام از دو طرف نمي‌توانند بدون رضايت طرف مقابل باب گفتگو با شخص ثالثي را باز کنند و براي عقد قرارداد سراغ گزينه‌هاي ديگر بروند.
مديرعامل نفت تهران ضمن يادآوري نکات بالا از افشارزاده تشکر مي‌کندکه در مواجهه با اين قضيه در ابتدا حرفه‌اي عمل کرده و مراتب انجام گفتگوها را به باشگاه نفت تهران اطلاع داده اما يادآوري مي‌کند بهتر بود، اين نامه صرفا جهت اطلاع مسئولان باشگاه نفت تهران از انجام مذاکرات صورت گرفته نباشد و اگر قرار بود در اين مورد هم حرفه‌اي برخورد شود بايد مسئولان باشگاه استقلال صبر مي‌کردند تا پاسخ رسمي باشگاه نفت تهران در خصوص انجام مذاکرات بين استقلال و منصوريان برسد و در صورتي که به اين پيشنهاد پاسخ مثبت داده مي‌شد مذاکره براي عقد قرارداد با منصوريان کليد بخورد.
قنبرزاده از جوي که حول و حوش مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با منصوريان ايجاد شده بود به شدت گلايه داشت و به افشارزاده يادآوري کرد از مدير باسابقه، تحصيلات و ميزان آگاهي وي خيلي بعيد بوده که اين‌گونه با مربي ‌طرف قرارداد با باشگاه ديگر پاي ميز مذاکره بنشيند و منصوريان را با وجود قرارداد دو ساله‌اش از تداوم حضور در نفت تهران دلسرد کند.
اما بخوانيد از عکس‌العمل جالب افشارزاده که در اين باره ابتدا به مصاحبه اخيرش با يکي دو روزنامه و سايت خبري رجوع کرده و به مديرعامل نفت گفته است همانطوري که مي‌بينيد من هيچ کجا از انجام مذاکرات بين ما و منصوريان صحبتي نکرده‌ام و تازه هر جا که گفته‌اند عليرضا منصوريان سرمربي فصل آينده استقلال است اين موضوع را به شدت تکذيب کرده‌ام، چون معتقدم عليرضا منصوريان بايد با فراغ بال و دانسته تيم آينده‌اش را انتخاب کند و نبايد دراين خصوص تحت فشار باشد. نکته جالب توجه اين که در حين اين گفتگو افشارزاده وقتي مشغول گفتن اين حرفها به قنبرزاده بوده به يکي از تلفن‌هاي همراهش پاسخ مي‌دهد و در پاسخ به خبرنگاري که در آنسوي خط مجددا موضوع توافق نهايي با منصوريان را پيش مي‌کشد همه‌چيز را به سرعت تکذيب مي‌کند و مي‌گويد حالا که نفت تهران موافق مذاکرات ما با منصوريان نيست قيد اين گزينه را مي‌زنيم و سراغ نفرات ديگر مي‌رويم. مربي که اين بار به احتمال زياد خارجي خواهد بود. به هر روي همانطوري که نوشتيم افشارزاده حداقل براي يک مدت زمان اندک و در مواجهه با قنبرزاده توانسته وي را تا حدي قانع کند اما اين که چه واکنشي در مورد اتفاقات احتمالي امروز و فردا خواهد داشت بر ما پوشيده است...
شايد مديرعامل استقلال مدعي شود وي در جريان مذاکرات نهايي و عقد قرارداد با منصوريان نبوده و پس از اتمام کار از قضيه مطلع شده است. در ضمن احتمال اين که مسئولان باشگاه نفت تهران از توضيحات افشارزاده قانع شده باشند هم خيلي ضعيف است چرا که ظاهرا بعد از اين جلسه بوده که قنبرزاده با طعنه و نيش و کنايه خطاب به مديران استقلال مي‌گويد اگر منصوريان مي‌تواند قراردادش را يک طرفه فسخ کند فسخ کند ما که اعتراضي نداريم.