به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش پس از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان در دیداری خارج از خانه اظهار داشت: امروز سه تیم در زمین می جنگیدند؛ ایران، ترکمنستان و تیم داوری. هم ایران و هم ترکمنستان کار خود را انجام دادند و تیم داوری هم با بی‌توجهی‌اش باعث شد چنین اتفاقی بیفتد.
وی افزود: اما امروز از آن روزهایی بود که اگر بازی شش ساعت دیگر هم ادامه پیدا می‌کرد نمی‌توانستیم به گل برسیم. فقط تقصیر ماست که موقعیت ایجاد کردیم و به گل نرسیدیم. بیش از 15 موقعیت گل داشتیم اما به گل نرسیدیم. این برای تیم من خوب نیست. این مسئولیت با ماست و به خاطر اشتباه ما رخ داد.
کی‌روش ادامه داد: به تیم ملی ترکمنستان هم تبریک می‌گویم. ترکمنستانی‌ها امروز نمایش با مقاومتی ارائه کردند و در لحظات کلیدی بیشتر از ما جنگیدند. هیچ توجیه و دلیل موجه‌ای نیست. نمی‌شود 15 موقعیت ایجاد کرد اما به گل نرسید.
سرمربی تیم ملی درباره اعلام تنها چهار دقیقه وقت اضافه و اعتراضش به داور گفت: نه تنها من بلکه 99 درصد از افرادی که در ورزشگاه بودند می‌توانند اذعان کنند که داور باید 10 دقیقه وقت اضافه می‌گرفت اما من داوران را انتخاب نمی‌کنم. با این حال اگر بازی شش ساعت دیگر هم پیدا می‌کرد مهاجمان من گلزن نبودند که نبودند.
کی‌روش درباره دلیل این تساوی هم گفت: دل نگرانی و دغدغه من نبود انگیزه کافی و انگیزه درونی بازیکنان بود./تسنیم