به گزارش پارس به نقل از ایسنا علی‌رغم انتشار اخبار متعدد و بعضا متناقض در موضوع ادامه همکاری برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس، براساس آخرین اخبار موثق رسیده به خبرنگار ما، وزارت ورزش و جوانان با همکاری باشگاه پرسپولیس بر اساس قرارداد، مبلغ پیش‌پرداخت برانکو را پرداخت کرده‌اند تا ایوانکوویچ صبح جمعه هفته جاری به ایران بیاید.

براین اساس با درخواست برانکو مبلغ پیش‌پرداخت قراردادش نزد یکی از افراد معتمد و واسطه او در تهران به امانت گذاشته شده و این فرد نیز در تماس با وی نسبت به وصول طلبش اعلام اطمینان کرده و در این راستا ایوانکوویچ با رفع دغدغه‌هایش هم‌چنان به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده فعالیت خواهد کرد.

هم‌چنین برانکو ایوانکوویچ پس از حصول اطمینان از پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت قراردادش، لیست بازیکنان مازاد و درخواستی خود را برای باشگاه پرسپولیس ایمیل کرده که در این راستا باشگاه نیز اقدامات اولیه را برای جلب نظر بازیکنان درخواستی برانکو آغاز کرده است.

بر اساس منابع خبری ایسنا، محمدحسین نژاد فلاح نیز همچنان به عنوان قائم مقام پرسپولیس و فرد مورد تایید وزارت ورزش و جوانان، مدیریت اداره امور اداری باشگاه پرسپولیس را در اختیار دارد.

انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و معرفی مدیرعامل این باشگاه به همراه اسپانسر مالی فصل آینده این تیم، قرار است همزمان با تعیین تکلیف باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان رسما اعلام شود.