به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی شکر خدا الان بازی‌های باشگاه پرسپولیس به اتمام رسیده و در شرایطی نیستند که با مصلحت‌اندیشی هر خبری مبنی بر لیست مازاد تکذیب شود! لازم به یادآوری است که 7 اردیبهشت ماه گذشته پیش‌گزارشی درباره لیست مازاد پرسپولیس و خروجی‌های این تیم نوشتیم اما با توجه به بودن سرخپوشان در کوران مسابقات دوستان همه چیز را تکذیب کردند و... بگذریم!
ديروز شنيديم برانكو 9 بازيكن پرسپوليس را نمي‌خواهد. فرناندو گابريل، ژوزف تادئو و مايكل اومانا سه خارجي پرسپوليس هستند كه در ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا نتوانستند نظر برانكو را جلب كنند. مرد كروات تصميم گرفته 3 خارجي ديگر را جايگزين اين نفرات كند.

همچنين مسعود همامي و مهدي جعفرپور كه در نيم‌فصل دوم با تصميم حميد درخشان به پرسپوليس ملحق شدند مد نظر برانكو نيستند البته گلر اصفهاني خيلي دوست دارد در پرسپوليس بماند. مهدي دغاغله و محمد عباس‌زاده در حالي در ليست مازاد برانكو قرار مي‌گيرند كه دومي در ليگ سيزدهم پديده فوتبال ايران لقب گرفته بود. افشين اسماعيل‌زاده هافبكي است كه اگر برانكو نتواند هافبك خوبي جذب كند در پرسپوليس مي‌ماند اما احتمال جدايي‌اش بيشتر است. شايد براي شما هم جالب باشد بدانيد نظر مرد كروات درباره پيام صادقيان چيست؟

برانكو ابتداي حضورش در پرسپوليس در جمع بازيكنان اعلام كرد همه بايد احترام همكاران او و كارمندان باشگاه را نگه دارند و كوچك‌ترين خطايي در اين مورد را نخواهد بخشيد. مرد كروات ابتدا به ساكن اعتقاد ويژه‌اي به توانايي‌هاي فني پيام صادقيان داشت اما درست از همان روز بازي پرسپوليس و سايپا در كرج اين بازيكن از چشم سرمربي افتاد.

جر و بحث صادقيان و كريم باقري تمام پل‌ها را پشت سر جوان پرسروصداي پرسپوليس خراب كرد و حالا شنيده مي‌شود به رغم برخي وساطت‌ها، برانكو به هيچ عنوان صادقيان را نمي‌خواهد! البته شنيده مي‌شود يكي از چهره‌هاي سرشناس و بانفوذ فوتبال ايران ممكن است براي بازگشت صادقيان پادرمياني كند و اما در پايان مي‌رسيم به مورد محمدرضا خانزاده كه ظاهراً در دست بررسي است. اين مدافع جوان با نظر كميته اخلاق فدراسيون فوتبال محروم شده و در فصل گذشته اتفاقاتي را رقم زده تا ترديدها را در مورد خودش افزايش دهد. برانكو از لحاظ فني خانزاده را قبول دارد اما...