به گزارش پارس به نقل از ایران ورزشی، در اردوگاه آبی نیز نام او دهان به دهان می‌شود و آنها که بر امور اشراف دارند معتقدند که مظلومی در این شرایط می‌تواند بهترین گزینه باشد. مردی که میان استقلالی‌ها جایگاه محکمی هم دارد و صاحب کارنامه مقبولی هم هست. شاید در این روزها که همه انتظار می‌کشند منصوریان یا اسکوچیچ سرمربی استقلال شود، این پرویز مظلومی باشد که استقلال را در دست خواهد گرفت. آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟ مظلومی منتظر است...
 
در میان استقلالی‌ها نام شما همچنان مطرح است و گفته می‌شود اگر منصوریان یا اسکوچیچ سرمربی استقلال نشوند شانس دوباره به شما لبخند خواهد زد.
 البته من جانشین کسی نیستم و شانس‌های خودم را دارم. اینطور نیست که تصور کنیم اگر باشگاه استقلال با منصوریان و اسکوچیچ به توافق نرسید سراغ من بیاید. من این دیدگاه را قبول ندارم اما از فضایی که ایجاد شده این اطمینان را دارم که شانس این افرادی که گفتید برای تصاحب نیمکت استقلال از من بیشتر بوده است.
طبیعتا هر کسی شانس‌های خاص خودش را دارد اما همه دیدند که باشگاه استقلال برای جذب منصوریان و اسکوچیچ بسیار علاقه‌مند بود.
 من کاری با این اسامی ندارم و برای‌شان آرزوی موفقیت دارم. اگر هم به استقلال می‌آمدند یا بیایند قطعا با حمایت من مواجه می‌شوند. مربی نیستم که بخواهم برای کسی حاشیه‌سازی کنم. خودتان رفتارهای من را در طول فصولی که در استقلال نبودم شاهد هستید. من اصولا علیه مربیان استقلال جبهه نمی‌گیرم چون استقلالی هستم و عمیقا حس می‌کنم باید فضا را برای هر کسی که کار را در دست دارد مهیا کرد.
شانس شما چقدراست؟
 من هم مانند بقیه شانس دارم. برنامه‌ام را داده‌ام و منتظرم که هرچه زودتر تمرینات استقلال را شروع کنم. دیگر دارد دیر می‌شود باید هرچه زودتر تکلیف این تیم را مشخص کرد.
طوری با اطمینان از سرمربیگری استقلال حرف می‌زنید که انکار عمیقا اعتقاد دارید در این فصل شما سرمربی استقلال خواهید بود؟
 من با فرض اینکه سرمربی استقلال هستم حرف می‌زنم. فرض می‌گیرم همینطور شود که شما می‌گویید و در نهایت من سرمربی استقلال شوم و شانس دیگر گزینه‌ها از بین برود. خودتان را بگذارید جای من. اگر در این شرایط سرمربی استقلال شوم چه مشکلاتی پیش روی من خواهد بود. فصل دهم را که من سرمربی استقلال شدم به یاد دارید؟
بله، آن فصل شرایط سخت بود. مدیرعامل خیلی دیر انتخاب شد و شما در نهایت یک هفته‌ای تیم را آماده کردید.
 امیدوارم که این بار هم مجبور نباشم یک هفته‌ای استقلال را ببندم. من هم نمی‌دانم تکلیف این تیم چه می‌شود و فقط در رسانه‌ها اخباری می‌خوانم. استقلال دارد زمان را به ضرر خودش از دست می‌دهد و این اصلا خوب نیست.
آن فصل استقلال لااقل مدیرعاملش را می‌شناخت هرچند که فتح‌ا...زاده هم دیر انتخاب شد اما در این فصل اوضاع خیلی پیچیده است و گفته می‌شود خود افشارزاده هم اسباب و اثاثیه‌اش را جمع کرده و از باشگاه برده است. ظاهرا او دیگر مدیرعامل استقلال نیست.
 من هم این اخبار را شنیده‌ام و نگران اوضاع استقلال هستم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان بخصوص آقای گودرزی که فردی ورزشی و صاحب دانش آکادمیک هستند هرچه سریع‌تر تصمیم بگیرند و تکلیف مدیریت باشگاه استقلال را مشخص کنند.
اگر به استقلال بیایید توقع از شما زیاد است. اینکه باید دربی‌ها را ببرید و لااقل قول کسب سهمیه را بدهید.
 من همیشه پای قول و قرارهایم با هواداران هستم. بدون شک اگر سرمربی استقلال شوم رفت و برگشت دربی را نمی‌بازم. این را قول می‌دهم. ما می‌رویم برای جبران باخت‌های دربی‌های گذشته و سعی می‌کنیم شرایط مساعدی را ایجاد کنیم. کار دشوار است و باید لااقل سهمیه بگیریم. قول قهرمانی نمی‌دهم اما قول بردن دربی را حتما.
آقای مظلومی اگر شما در نهایت سرمربی استقلال شدید این وضعیت مبهمی که استقلال دارد شما را نگران نخواهد کرد؟
 من نگران نیستم چون از خودم اطمینان دارم که همه تلاشم را می‌کنم. باید تلاش کرد و قدر فرصت‌های آینده را دانست. من با قدرت می‌آیم اگر بیایم از هواداران انتظار دارم کمکم کنند./سایت نود