به گزارش پارس به نقل از فارس منصور قنبرزاده در خصوص آخرین وضعیت علیرضا منصوریان و باشگاه نفت تهران گفت: صحبت‌هایی که دیروز از قول من منتشر شده بود کمی بالا پایین شده بود. اما از شما خواهش می‌کنم که صحبت‌های من را بدون کم و کاست منتشر کنید. من از طریق رسانه شما اعلام می‌کنم که دیگر به هیچ عنوان درباره وضعیت علیرضا منصوریان و ادامه همکاری‌اش با باشگاه نفت تهران صحبت نمی‌کنم چون موضع ما مشخص است.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال درخواستی داده بود که پاسخ ما هم به درخواست آنها منفی بود و از نظر ما همه چیز تمام شده است و من هم به خودم قول دادم که دیگر به هیچ عنوان درباره همکاری منصوریان و نفت حرف نزنم چرا که او سرمربی ماست و ادامه این صحبت‌ها باعث پایین آمدن شأن دو باشگاه استقلال و نفت می‌شود. هر رسانه‌ای هم که با من در این باره تماس بگیرد همین پاسخ را به آنها خواهم داد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران خاطرنشان کرد:از نظر اعضای هیأت مدیره که بالاترین مرجع تصمیم‌گیری در باشگاه نفت هستند، موضوع انتقال سرمربی نفت به باشگاه استقلال منتفی است و با اجماع نظر نسبت به این قضیه مخالفت کرده‌اند و من هم به عنوان مدیرعامل و مجری مصوبات هیأت مدیره و بر حسب دستور هیأت مدیره پاسخ منفی به درخواست استقلال دادیم و همه چیز تمام شده است.

وی درباره جذب بازیکنان جدید فوتبال نفت تهران تصریح کرد: با بازیکنانی که منصوریان درخواست کرده وارد مذاکره شده‌ایم و کمیته نقل و انتقالات پیگیر جذب بازیکنان جدید است و در این باره هر بازیکنی که به عنوان گزینه نهایی قطعی شود از طریق سایت باشگاه آن را اعلام خواهیم کرد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: ما بر اساس خواسته‌های منصوریان بازیکنان را جذب می‌کنیم و باید بگویم بیشتر حرف‌هایی که از قول او مطرح می‌شود، نقل قول است اما خودش با صراحت اعلام کرد با نفت قرارداد دارد و تمایل دارم در این تیم بمانم و حتی به ما هم برنامه داده است.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در خصوص شایعه پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی به منصوریان اظهار داشت: در این باره تقاضایی از سوی باشگاه تراکتورسازی به دست ما نرسیده است و باید از خود منصوریان در این باره بپرسید.

قنبرزاده درباره شروع تمرینات نفت و برنامه‌هایی که منصوریان در همین رابطه به باشگاه نفت داده است، افزود: از اوایل تیر ماه تمرینات ما شروع می‌شود و منصوریان برنامه‌ای برای اردو هم به باشگاه داده است که باید در جلسه هیأت مدیره در ابتدا مطرح شود و سپس مورد تصویب قرار گیرد.