به گزارش پارس به نقل از ایران ورزشی،مذاکراتی که هم برای باشگاه تراکتور آینده نگرانه بود و هم برای منصوریان. تبریزی‌ها به روزی می‌اندیشیدند که به هر دلیل نتوانند با تونی کار کنند یا این مربی به تبریز برنگردد و منصوریان هم احتمالا به این مساله می‌اندیشیده که با استقلال به جمع‌بندی نهایی نرسد یا حتی با نفت به مشکل بخورد. در نتیجه دو طرف صرفا جهت داشتن گزینه برای روز مبادا مذاکراتی با هم درخفا داشتند.
باشگاه تراکتورسازی که هنوز به جمع‌بندی نهایی با تونی نرسیده بود مذاکراتی به صورت تلفنی و از راه دور با منصوریان انجام داد که سرمربی تیم نفت برخی از دوستان استقلالی‌اش را درجریان این ماجرا قرارداد و حتی از آنها مشاوره هم گرفت. یکی از نزدیکان منصوریان که در استقلال هم دستی برآتش داشت پس از اینکه از پیشنهاد تبریزی‌ها مطلع می‌شود به منصوریان توصیه‌هایی می‌کند و سرمربی تیم نفت هم در نهایت پاسخ منفی به پیشنهاد تراکتوری‌ها می‌دهد. این شخص به منصوریان گفته بود که شاید نتواند در فضای سنگین تبریز که شدیدا تحت تاثیر تماشاگران است دوام بیاورد و منصوریان هم در نهایت مذاکرات را با تبریزی‌ها متوقف کرد. دیروز از تبریز خبر رسید که تونی در راه است و براساس پیش‌بینی‌های گذشته این مربی پرتغالی به تراکتور خواهد رفت و تمرینات این تیم به زودی زیر نظر مرد پرتغالی شروع خواهد شد. از باشگاه نفت تهران هم خبررسید که توافقی درراستای جدایی علی منصور و پیوستن به استقلال نخواهد شد و این مربی در جمع زردپوشان تهرانی باقی خواهد ماند اما مذاکرات پنهانی منصوریان و تراکتور موضوعی نبود که مورد توجه نباشد.
شاید اگر یکسری اتفاق‌های غیرمنتظره در این روزها رخ می‌داد بر خلاف آنچه انتظار می‌رفت منصوریان سر از تراکتورسازی در می‌آورد. علاقه تبریزی‌ها به داشتن منصوریان می‌تواند نکته مهمی باشد. شاید در طول فصل پانزدهم نیز این شایعه تقویت شود حال به هر دلیل گزینه بودن منصوریان برای تراکتوری‌ها ماجرای جالبی است./کاپ