به گزارش پارس به نقل از مهر منصور قنبرزاده در حاشيه مراسم اختتاميه جام رسانه‌ها، ضمن بیان مطلب فوق گفت: تيم نفت تهران با كمترين امكانات به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده، آنهم با يك جوان گمنام که نيم سهميه را به جمع ۸ تیم برتر آسیا رساند اما ناجوانمردانه به تيم ما حمله كردند.

وی در ادامه به موضوع مهمی اشاره کرد: برای تیم ما حاشیه ایجاد کردند آنهم در شب برگزاری دیدار فینال جام حذفی زیرا وقتی به هتل برگزاری اردوی تیم رفتم، دیدم چند دلال در حال پچ پچ کردن با بازیکنان تیم ما هستند و می‌خواهند نفرات ما را ببرند.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین افزود: برای جامعه ورزش کشور متاسفم که اینگونه با تیم ما رفتار می‌کنند. اینکه چند روز پیش از این مسابقه مهم سایت یک باشگاه از جذب نفرات تیم نفت خبر می‌دهد که اتفاقی حرفه‌ای نبود.

وی با اشاره به اینکه از همه جا به باشگاه نفت تهران فشار وارد می‌کنند، تاکید کرد: زير بار فشارهای سياسی برای تغيير علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت تهران نمی‌رويم، مگر اينكه اين تيم مديريتی نباشند.

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا منصوریان در این تیم می‌ماند، می‌رود یا حضور 50-50 است؟، گفت: تا الان منصوریان قطعا در تیم نفت تهران می‌ماند اما از فردای خودمان خبری ندارم.