به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیربرنامه های مهاجم پرسپولیس گفت: مطمئنا تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی هستند. 
علی نیکومنش در خصوص مصاحبه مهدی طارمی و ناراحتی او از قائم مقام باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من در جریان ناراحتی مهدی طارمی قرار داشتم اما با او صحبت کردم و قرار بر این شد که منتظر بمانیم تا او به ایران بیاید و سپس به دفتر نژادفلاح برویم و تکلیف این بازیکن را مشخص کنیم.
وی ادامه داد: دلیل اینکه چرا مهدی طارمی این مصاحبه را انجام داده نمی دانم و قرار نبود وی مصاحبه کند اما به هر شکل زمان زیادی تا بازگشت تیم ملی باقی نمانده و با آمدن وی مطمئنا درباره آینده طارمی در باشگاه پرسپولیس صحبت خواهیم کرد. 
مدیربرنامه های مهدی طارمی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه القادسیه کویت دیگر به دنبال جذب مهدی طارمی نیست خاطرنشان کرد: خیلی جالب است. باشگاه القادسیه از نیم فصل پیش به دنبال جذب مهدی طارمی بود و خودشان به دنبال بستن قرارداد با این مهاجم بودند اما حالا این خبر اینطور عنوان شده است. در هر صورت مهدی طارمی فقط 22 سال دارد و راه برای او باز است. مطمئنا تیم های زیادی هم خواهان به خدمت گرفتن وی هستند، همانطور که در حال حاضر هم پیشنهادات زیادی دارد. 
نیکومنش در پایان بیان داشت: مطمئنا طارمی بدون تیم نخواهد ماند و جایی خواهد رفت که بتواند بازی کند. طارمی مهاجم جوان و آینده داری است و مطمئنا حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.