به گزارش پارس به نقل از فارس امیر عرب در مورد حضورش در مراسم بدرقه دانشجویان گفت: پس از اینکه با حکم پورکیانی به عنوان مدیر باشگاه دانشجویان کشور انتخاب شدم و قرار است به زودی این باشگاه را راه‌اندازی کنم امروز برای بدرقه دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد به این مراسم آمدند.

وی در پاسخ به این سؤال که به عنوان دوست صمیمی آقای امیرقلعه‌نویی از وضعیت او خبر دارد یا خیر،‌گفت: امیر پرافتخارترین مربی ایران است که تا به حال 5 قهرمانی در لیگ برتر به دست آورده است. پس مطمئن باشید او بدون تیم نمی‌ماند. در حال حاضر هم قلعه‌نویی 2 پیشنهاد از تیم‌های تهرانی و شهرستانی دارد که طی 2-3 روز آینده تکلیف او مشخص خواهد شد.

عرب تاکید کرد: استقلال خانه همه استقلالی‌هاست و من هم خادم این باشگاه هستم. امیر قلعه نویی نیز یک استقلالی است و ما هر جا باشیم دوست داریم استقلال در همه فصل‌ها در کورس قهرمانی باشد.

مدیر اجرایی باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که در صورت رفتن افشارزاده او نیز از این باشگاه خواهد رفت یا خیر، گفت: باز هم تاکید می‌کنم حتی اگر فرد جدیدی با تیمش بخواهد به استقلال بیاید ما خادم این تیم هستیم و دوست داریم استقلال با هر سرمربی یا مدیرعامل بهترین نتایج را بگیرد. ضمن اینکه دیروز که در خدمت آقای افشارزاده بودم، او با سبک‌دست تماس گرفت و وی اعلام کرد که قرار است طی امروز و فردا تکلیف هیأت مدیره مشخص شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا استقلال هر چه زودتر وارد فصل نقل و انتقالات شده و از این موضوع عقب نیفتد.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود که سبک‌دست مخالف امیر قلعه‌نویی است و به همین دلیل قلعه‌نویی جایگاهی در تیم فصل آینده استقلال ندارد، گفت: خیر این حرف‌ها را قبول ندارم. متاسفانه مشکل فوتبال ما همین شایعه‌بازی‌ها و حرف و حدیث‌هاست. همه با هم رفیق هستند و نمی‌دانم چرا این حرف‌ها مطرح می‌شود. مگر سبک‌دست با امیر خان پدرکشتگی دارد که این حرف‌ها را می‌زند؟ اتفاقا بارها با او صحبت کرده‌ام و سبک‌دست گفته است که به قلعه‌نویی ارادت دارد و امیرخان هم او را دوست دارد اما در مورد انتخاب سرمربی باید اعضای هیأت مدیره تصمیم‌گیری کنند.

عرب در مورد پلمپ باشگاه استقلال گفت: یک ربع در باشگاه پلمپ شد و پس از آن افشارزاده با یک تلفن مشکل را حل کرد. این مشکل اداری است و هر فردی مدیرعامل استقلال شود آن را حل خواهد کرد.

وی در مورد تکلیف خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: کاری که وزیر ورزش انجام داد کار سختی بود اما استارت آن را ایشان زد و اگر امسال هم چنین اتفاقی نیفتد و بخواهد به سال‌های آینده موکول شود به طور حتم این کار به اسم گودرزی نوشته خواهد شد. با این حال اگر این موضوع حل شود برای فوتبال ما هم خوب است.

عرب در مورد پیش‌بینی‌اش در فصل آینده استقلال گفت: تا موقعیت باشگاه، وضعیت اسپانسرها و سرمایه‌گذاری و اهداف مشخص نشود استقلال و پرسپولیس به هدف نمی‌رسند. زمان قلعه‌نویی همین اتفاق افتاد. ما چند هفته اول خوب بودیم اما مشکلات از زمانی آغاز شد که بحث خصوصی‌سازی را مطرح کردند. پس از آن دیگر دل‌ها خوش نبود و پولی هم نبود که به دستمان برسد پس تا تکلیف مشخص نشود آش همان آش است و کاسه هم همان کاسه.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا امیر قلعه‌نویی در کشور آمریکا به سر می‌برد یا خیر،‌گفت: اجازه بدهید بعدا پاسخ این سؤال را بدهم.

وی در پایان در مورد وضعیت جسمانی علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق استقلال نیز تصریح کرد: امیدوارم هر چه سریعتر حال فتح الله زاده خوب شود و سلامت خود را به دست آورد.