به گزارش پارس به نقل از کاپ مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت:ز پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی به دستم نرسیده است. 

غلامرضا رضایی در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی دارم اما امسال تیم نفت بازی های سنگینی را پشت سر گذاشت و در سه جام به رقابت پرداخت و به همین دلیل امسال بسیار تحت فشار بودیم. به همین خاطر با برنامه سال گذشته بیشتر مشغول ریکاوری هستم تا از لحاظ بدنی هم بتوانم به فرم ایده آل برسم و خستگی یک سال پرفشار سخت را از تنم بیرون کنم. 
وی درباره قراردادش با نفت تهران خاطرنشان کرد: قراردادم با تیم نفت تمام شده است. ابتدای فصل قراردادی یک ساله بستم که آن هم به اتمام رسید. در هفته جدید قرار شده باشگاه تکلیف بازیکنان را مشخص کند. ابتدا با آنها تسویه حساب می کند و سپس اگر به توافق رسید برای فصل جدید با بازیکنان قرارداد خواهد بست.
مهاجم تیم فوتبال نفت در خصوص اینکه به جز نفت پیشنهاد دیگری دارد بیان داشت: من از چند تیم پیشنهاد دریافت کردم و می خواهم سر فرصت تصمیم گیری کنم. می خواهم امسال هم در جایی بازی کنم که در آنجا آرامش داشته باشم.
رضایی در این باره که آیا پرسپولیس هم به وی پیشنهاد داده عنوان کرد: از پرسپولیس هم پیشنهاد دارم اما فقط در حد صحبت بوده و پیشنهاد جدی و رسمی به دستم نرسیده است. اولویت اولم با تیم نفت تهران است و می خواهم اگر شرایط مساعد بود در این تیم بمانم.
وی تصریح کرد: به هر حال پرسپولیس تیمی است که هواداران زیادی دارد. من سال های خوبی را در این تیم داشتم اما همانطور که می بینید در حال حاضر شرایط پرسپولیس خوب نیست و با این اتفاقاتی که در فوتبال در حال رخ دادن است ترجیح می دهم با هوش و حوصله تصمیم گیری کنم. 
مهاجم تیم فوتبال نفت در خصوص مخالفت باشگاه نفت با جدایی منصوریان گفت: از ابتدا هم قرار بود باشگاه منصوریان را نگه دارد و کل مجموعه نفت حفظ شود. تیمی که بعد از زمان کوتاه بتواند این نتایج را بگیرد معلوم است زحمت کشیده و باید سرمربی حفظ شود تا این نتایج ادامه دار باشد. 
رضایی اذعان داشت: متاسفانه امسال قرارداد خیلی از بازیکنان تمام شده است. امیدوارم باشگاه نفت با یک برنامه ریزی دقیق بتواند بازیکنان را در تیم نگه دارد تا این تیم خوب تهرانی بتواند شرایط ایده آل خود را حفظ کند. 
وی در پایان درباره اینکه وضعیت نامشخص منصوریان به نفت ضربه می زند، گفت: نفت به تازگی شکل گرفته و نباید این مسائل برایش پیش بیاید چون خیلی از بازیکنان همانطور که گفتم قراردادشان تمام شده و شاید حضور منصوریان تاثیری مستقیم بر روی ماندنشان داشته باشد. از سویی استقلالی ها هم با کش دادن این موضوع زمان را از دست می دهند. امیدوارم هر چه زودتر این مساله پایان پذیرد و منصوریان در نفت بماند تا هر 2 تیم تکلیف خود را بدانند.