به گزارش پارس به نقل از مهر درحالی که تیم فوتبال نفت تهران به عنوان تنها نماینده فوتبال ایران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است اختلافاتی که از مدتها قبل بین برخی اعضای هیات مدیره و مسئولان این باشگاه وجود داشت حالا رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته و احتمال تغییرات را افزایش داده است.

اختلاف نظرهایی که در این باشگاه تهرانی وجود دارد از ابتدای لیگ چهاردهم و حتی کمی پیش از آن وجود داشت و به خاطر تصمیمات و احکامی که برای برخی افراد صادر شده است کمی بیشتر شده و کار را تا جایی پیش برده که اواخر هفته گذشته نشستی بین رئیس هیات مدیره این باشگاه و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد تا تکلیف تیم مشخص شود.

درحال حاضر عماد حسینی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه نفت فعالیت می کند و جعفر مدنی زادگان، منصور قنبرزاده، کریم سلحشور،، عزت الله زارعی هنزکی، غلامحسین منصوری نژاد و حسین تاجیک اعضای این هیات مدیره را شامل می شوند. ضمن اینکه حسین آل اسحاق نیز به عنوان بازرس قانونی فعالیت دارد.

اواسط نیم فصل گذشته لیگ برتر بود که از سوی رئیس هیات مدیره بیژن ذوالفقارنسب به عنوان مشاور عالی رئیس هیات مدیره در امور برنامه ریزی وفنی باشگاه نفت انتخاب شد. این حکم در شرایطی صادر شده بود که ظاهرا با اعضای هیات مدیره در میان گذاشته نشده بود و همین امر باعث ناراحتی آنها شده بود. با این حال در چند هفته اخیر ذولفقارنسب ارتباطش را با باشگاه نفت قطع کرده است.

در شرایط کنونی که تیم نفت باید به فکر تقویت تیم خود برای حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و فصل جدید لیگ برتر باشد، این باشگاه با چالش های جدیدی مواجه شده که یکی از آنها دو دستگی بین اعضای هیات مدیره و مسئولان تصمیم گیر برای این باشگاه است.

برخی اعضای هیات مدیره در یکطرف و رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان فوتبال به همراه برخی مسئولان تاثیرگذار این باشگاه در طرف دیگر قرار دارند و هر کدام به فکر پیاده کردن برنامه ها و اهدافشان در این باشگاه هستند.

شاید به همین خاطر باشد که روز چهارشنبه هفته گذشته عماد حسینی در نشستی با رکن الدین جوادی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به بررسی آخرین وضعیت این باشگاه پرداخت تا برای فصل آینده تکلیف اعضای هیات مدیره و کادر فنی مشخص شود.

برخی منابع نزدیک به باشگاه نفت از احتمال تغییرات گسترده در هیات مدیره باشگاه پس از برگزاری این نشست خبر می دهند. نشستی که رئیس هیات مدیره باشگاه و جوادی در مورد اختلاف نظرهایی که وجود دارد نیز بحث و تبادل نظر کردند.

از سوی دیگر جدایی احتمالی علیرضا منصوریان از نفت هم موضوع مهم دیگری است که به آن پرداخته شد. منصوریان با نفت قرارداد سه ساله دارد اما سال سوم توافق مالی شرط ادامه همکاری عنوان شده است. با این حال طبق قراردادی که وجود دارد منصوریان نمی تواند از این تیم جدا شود و به استقلال برود. مگر اینکه رضایت مسئولان نفت را بگیرد.

درحالی که گفته می شود منصوریان کارش را با استقلال تمام کرده و تنها به دنبال گرفتن رضایت نفتی هاست، مسئولان این باشگاه گزینه هایی را برای جانشینی وی در نظر گرفته اند. از منصور ابراهیم زاده، حسین عبدی، حسین فرکی و مجتبی حسینی به عنوان گزینه های مد نظر این باشگاه برای فصل آینده نام برده می شود.

به نظر می رسد طی روزهای آینده تکلیف باشگاه نفت به عنوان تنها نماینده ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد شد تا این تیم خود را برای حضور در ادامه مسابقات آماده کند.