به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: آنقدر که هواداران برای این تیم نگران هستند فکر می کنم مسئولان وزارت ورزش هیچ گونه نگرانی ندارند.
امیر عابدینی در خصوص آخرین وضعیت هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: واقعا نمی دانم چرا مسئولان وزارت ورزش هیچ دغدغه ای ندارند. آنقدری که هواداران برای این تیم نگران هستند فکر می کنم مسئولان وزارت ورزش هیچ گونه نگرانی ندارند و شاید یادشان رفته باید برای پرسپولیس هیات مدیره مشخص کنند. 
وی ادامه داد: وزارت ورزش از بین 7 گزینه به دنبال بررسی یک مورد مناسب است تا آن را انتخاب کند اما تا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مشخص نشود هیچ گونه گمانه زنی نمی شود روی مدیرعامل آینده باشگاه پرسپولیس کرد. چون هر کسی به عنوان مدیرعامل انتخاب شود این احتمال وجود دارد که هیات مدیره اصلا وی را نخواهد.
مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص اینکه چرا تا به حال انتخاب هیات مدیره طول کشیده خاطرنشان کرد: فکر می کنم شاید یکی از دلایلش انتخاب اسپانسر مد نظر وزارت باشد. تا اسپانسر تایید نشود وزارت ورزش نمی تواند هیات مدیره را انتخاب کند چون باید اسپانسر هم بتواند با هیات مدیره هماهنگی داشته باشد.
وی بیان داشت: وقتی یک اسپانسر نتواند با هیات مدیره و مدیرعامل تعامل برقرار کند چک هایش برگشت می خورد و خیلی راحت مدیرعامل تیم زیر سوال می رود. 
عابدینی درباره اینکه گفته می شود یکی از گزینه های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی تماس گرفته عنوان کرد: خود نژادفلاح دیروز اعلام کرد به دنبال تامین پول بازگشت برانکو است. من هم برانکو را تایید می کنم. یحیی مربی بزرگی است اما من خیلی برانکو را قبول دارم. مطمئنم برانکو اگر برنامه هایش درست شود پرسپولیس را دوباره به قدرت اول ایران تبدیل می کند.