به گزارش پارس به نقل از کاپ کاپیتان نفت تهران گفت: پیشنهادم از پرسپولیس الان جدی است اما پیش از برگزاری جام حذفی فقط تمرکزم روی نفت بود.

علیرضا عزتی در رابطه با آغاز مذاکرات باشگاه نفت با بازیکنان اظهار داشت: من چند روزی مسافرت بودم و صبح امروز به تهران برگشتم. از این مساله که امروز قرار است یکسری بازیکنان به باشگاه بروند، خبر نداشتم اما پیامی به دستم رسیده که باید با مسئولان تماس بگیرم. در اولین فرصت به باشگاه می روم چون قبل از این هم گفته بودم که قبل از هر کاری باید با مسئولان باشگاه نفت دیدار کنم.
وی درباره پیشنهادش از باشگاه پرسپولیس افزود: همانطور که گفتم در چند روز اخیر در تهران نبودم و با هیچ باشگاهی مذاکره نکردم. باید ابتدا متوجه شوم که پیشنهاد نفتی ها برای سال آینده چطور است. حتی با منصوریان هم صحبت نکردم و نمی دانم اصلا مرا می خواهند یا نه. البته هنوز حدود 30، 40 درصد از قراردادهای فصل گذشته باقی مانده است و باید تکلیف مطالبات هم مشخص شود.
کاپیتان نفت تهران در خصوص اینکه مسائل مالی چقدر در تصمیمش تاثیرگذار است، تصریح کرد: صد در صد تاثیرگذار است. حتی یک کارمند هم که باشی، مسائل مالی در اولویت قرار دارد. اگر من به استقلال، پرسپولیس یا باشگاههای دیگر فکر کنم، فقط به خاطر این است که باشگاه نفت از نظر مالی به مشکل خورده است. اگر نفت مشکل مالی نداشت، نه تنها من بلکه خیلی از بازیکنان بزرگ آرزویشان بود، در نفت بازی کنند.
عزتی در خصوص انتقاد قنبرزاده از مذاکره باشگاههای دیگر با بازیکنان نفت قبل از پایان فصل گفت: 3، 4 هفته قبل از پایان لیگ بود که یک دوست مشترکی به من گفت که دوست داری به پرسپولیس بروی یا نه که من این موضوع را به بعد از فصل موکول کردم. پیشنهادم از پرسپولیس الان جدی است اما پیش از برگزاری جام حذفی فقط تمرکزم روی نفت بود.
وی در پایان در خصوص اینکه رفتن یا ماندن منصوریان در تصمیمش تاثیرگذار است، عنوان کرد: من یک بازیکن حرفه ای هستم و با باشگاه قرارداد می بندم. اینکه سرمربی تیم چه کسی باشد، به هیچ وجه در تصمیم من تاثیر ندارد، اگرچه دوست دارم منصوریان بماند. نه کاپیتانی و نه هیچ چیز دیگری تصمیم مرا تحت تاثیر قرار نمی دهد.