به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی چک حمید درخشان هنوز پاس نشده، روز گذشته به بهانه احتمال نیامدن برانکو و سایر مسائل پیش‌روی پرسپولیس دقایقی با حمید درخشان صحبت کردیم و او پاسخگوی سؤالات ما شد. 
حميدخان چك شما از طرف باشگاه پرسپوليس پاس نشد؟
نه آقا پاس نشد. من هم يك خمره خريدم و ترشي انداختم تا هر وقت ترشي‌ام رسيد ان‌شاءا... چكم هم پاس شود.

از شوخي كه بگذريم، باشگاه قولي در رابطه با چك‌تان به شما نداده؟
اتفاقي كه نيفتاده، به مسئولان باشگاه هم هر وقت مراجعه كرديم به ما گفته‌اند پول برسد، پرداخت مي‌كنيم.

پول برانكو هم پرداخت نشده.
اين اتفاقات براي ما عادي شده در حالي كه براي برانكو عادي نيست. مسئولان پرسپوليس هنوز پول مربيان داخلي را نداده دنبال برانكو رفتند و مشكلات‌شان هم زياد شده است.

در خصوص حضور سيدجلال در پرسپوليس چه نظري داريد؛ او مي‌تواند مشكل خط دفاعي پرسپوليس را حل كند؟
سيدجلال بازيكن خوبي بوده و دو سال خوب را هم در پرسپوليس سپري كرده اما بقيه بازيكنان نبايد منتظر باشند تا فقط سيدجلال به آنها كمك كند چون آنها هم بايد به سيدجلال كمك كنند. جدا از اينها من معتقدم پرسپوليس در خط دفاعي مشكل چنداني ندارد و مشكل پرسپوليس در جاهاي ديگر است.

چه مشكلي، واضح‌تر حرف مي‌زنيد؟
به نظر من پرسپوليس در كناره‌هايش يعني در دفاع راست و دفاع چپ نياز به جذب بازيكن دارد. پرسپوليس از گذشته تا به حال هجومي‌ترين تيم ايران بوده و نياز است كه در جناحين بازيكنان تراز اولي بگيرد.

يعني پرسپوليس جدا از جناحين نياز به جذب بازيكنان ديگر ندارد؟
پرسپوليس از خط دروازه تا خط حمله نياز به تقويت دارد، چون تيم بزرگ در همه پست‌ها بايد دو بازيكن تراز اول داشته باشد.

فكر نمي‌كنيد اگر به هر دليلي پرسپوليس با برانكو به توافق نرسد يك بازگشت به عقب است؟
بحث برانكو نيست. برانكو در فوتبال ايران چه بازيكناني را مي‌شناسد كه با آمدن يا نيامدنش اتفاق بزرگي بيفتد؟ بحث پرسپوليس هم برانكو و يك نفر نيست. اين تيم بايد مشكلات خودش را در رابطه با سرمايه‌اش، مديريتش و ساير مسائل حل كند و يك شخص به نام برانكو مشكل اصلي پرسپوليس نيست و نمي‌تواند مشكل را حل كند.

شما با تيمي صحبت نكرده‌ايد؟
خير، هيچ صحبتي با من نشده.

نگران نيستيد كه استراحت‌تان طولاني شود؟
نه نگران نيستم، چون فشار زيادي را تحمل كردم. الان هم مشغول درس خواندن در دانشگاه و در رشته مديريت ورزشي در مقطع كارشناسي ارشد هستم.

در مورد تيم ملي و ديداري كه مقابل ازبكستان انجام داديم چه نظري داريد؟
تيم ملي برد اما ما نبايد به يك بازي و به يك برد اكتفا كنيم چون بازيكناني در تيم‌مان داشتيم كه ان‌شاءا... بايد جا بيفتند.

جوانگرايي در تيم ملي از سوي كروش را در ديدار با ازبكستان چگونه ارزيابي كرديد؟
تيم ملي نياز به پوست‌اندازي داشت و اين كار هم به شكل منطقي و درست از سوي سرمربي تيم ملي لحاظ شد. مطمئناً اگر از جوانان خوب بازي گرفته شود آنها در آينده شرايط بهتري پيدا خواهند كرد.