به گزارش پارس به نقل از فارس زین الدین زیدان و روبرتو کارلوس دو ابرستاره از نسل طلایی باشگاه رئال مادرید که این روزها مانند آنها در این باشگاه بسیار کم است، برای اهالی فوتبال کاملا شناخته شده هستند. در طرفی نام این دو ستاره با کلماتی نظیر امور خیریه یا کمک‌های مردمی یا مبارزه با فقر و بیماری گره خورده و این اولین باری نیست که خبر تلاش کارلوس یا زیدان برای مبارزه با سرطان یا فقر در خبرها منتشر می‌شود اما این بار با گذشته فرق دارد، تفاوت عمده این که قرار است بزرگترین سازمان مردم نهاد مبارزه با گسترش سرطان و کمک به کودکان مبتلا به سرطان شکل بگیرد.

گزارش منتشر شده در روزنامه مارکا حاکی از این است که در ابتدا قرار بر کمک به همه بیماران مبتلا به سرطان بوده اما پیشنهاد زیدان برای تمرکز روی حوزه کودکان مورد پذیرش روبرتوکارلوس قرار گرفته است.

13940324000368_PhotoL


مبلغ اولیه برای سرمایه گذاری در قدم اول حداقل 450 میلیون یورو است و این دو ابرستاره با کمک چند مدیرعامل و مالک در باشگاه‌های عربی، آمریکایی و روس همچنین با تزریق بیش از یک میلیارد یورو به این سازمان از محل حامیان مالی خزانه این سازمان مردم نهاد را به یکی از بزرگترین خزانه‌های مالی دنیا تبدیل خواهند کرد.

زیدان و کارلوس اطمینان دارند که کمک‌های مردمی پس از اعلام شماره حساب بانکی و راه‌های کمک و انتقال پول می تواند خیلی بیشتر از ارقام اعلام شده باشد.