به گزارش پارس به نقل از فارس شاید لازم نباشد خیلی به گذشته برگردیم، در هر حال مثال‌هایی چون وودگیت در سالیان گذشته باشگاه رئال مادرید کم نیستند، بازیکنانی که با مصدومیت پنهان با این باشگاه قرارداد بسته‌اند و پس از عقد قرارداد و تست پزشکی - ورزشی ماه‌ها استراحت داشته و حقوق دریافت کرده‌اند.

در دو سال گذشته نیز بازیکنان بزرگی که اتفاقا با قیمت‌های نجومی به رئال مادرید ملحق شده‌اند همیشه مصدوم یا نیمه مصدوم بوده‌اند. از این دست بازیکنان می‌شود به مودریچ اشاره کرد که پس از درخشش در چند بازی چنان آسیب دید که دیگر نتوانست حتی برای دقیقه‌ای در لباس تیمش بازی کند، امروز کادر پزشکی رئال مادرید اطمینان دارد که آسیب دیدگی مودریچ کاملا کهنه و قدیمی است.

کریم بنزما نیز از بازیکنانی است که البته برای تیمش خوش درخشیده اما هر سال یا شاید هر ماه با آسیب دیدگی کهنه خود دست به گریبان بوده است. این مصدومیت قبل از پیوستن به رئال مادرید وجود داشت اما کادر پزشکی این باشگاه متوجه این آسیب دیدگی هم نشد و بنزما نیز به توصیه مدیربرنامه‌های خود هرگز از مصدومیت قدیمی خود قبل از عقد قرارداد چیزی نگفت.

په‌په مدافع پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا نیز همین فرایند را طی کرده و کادر پزشکی رئال مادرید به رغم آزمون‌های فوق پیشرفته خود در مرکز پزشکی سانیتاس مادرید، هرگز متوجه آسیب دیدگی جدی په‌په در زانوی راست نشده است.

مارسلو دیگر مدافع رئال مادرید وقتی در برزیل بازی می کرد دچار عفونت شدید ریه شد هر چند از این خطر نجات یافت اما همچنان با این موضوع دست به گریبان است و احساس شدید درد در ناحیه شکم و پهلوی این بازیکن نیز همچنان اجازه دوندگی در طول بازی را صادر نمی‌کند.

رافائل بنیتس و دستیارانش به این موضوع اشراف دارند و نسبت به این حقیقت قدیمی معترضند، فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید نیز در این خصوص به کادر فنی رئال مادرید اطمینان داده که موضوع را پیگیری خواهد کرد.