به گزارش پارس به نقل از کاپ دبیر کمیته نقل و انتقالات نفت تهران گفت: قطعا اگر نامه استقلال به دست ما برسد، آنرا در هیات مدیره و همچنین کمیته نقل و انتقالات مطرح می کنیم.

حسین آل اسحاق در رابطه با نامه ای که افشارزاده ادعا کرده به باشگاه نفت برای جذب منصوریان ارسال شده، اظهار داشت: من الان در باشگاه استقلال هستم اما هنوز هیچ نامه ای به دست ما نرسیده است. حتی من فکس را چک کرده ام اما هنوز هیچ نامه ای دست ما نیست. 
وی درباره ماجرای شکایت از باشگاه استقلال به فیفا که از سوی قنبرزاده تکذیب شده، افزود: خبرنگاران از من سوال کردند که چه واکنشی به مذاکره استقلال با منصوریان دارید که من گفتم آنرا از مراجع قانونی پیگیری می کنیم. الان هم این را می گویم اما باید مذاکره منصوریان با مسئولان باشگاه استقلال محرز شود. 
دبیر کمیته نقل و انتقالات نفت تهران در پاسخ به این سوال که جلسه منصوریان و استقلالی ها تایید شده، پس چرا این مذاکره برای شما محرز نیست، تصریح کرد: مشخص نیست که در داخل آن جلسه چه اطلاعاتی رد و بدل شده و چه صحبتهایی مطرح شده است. اگر محرز شود که در حوزه نقل و انتقالات بوده یا قراردادی بین 2 طرف امضا شده، قابل پیگیری است. اصلا شاید منصوریان و افشارزاده پسرخاله هستند و درباره مسائل دیگر صحبت کردند. ما آیین نامه نقل و انتقالات داریم و طبق آن عمل می کنیم. 
وی درباره اینکه اگر نامه درخواست به خدمت گرفتن منصوریان به دست شما برسد، چه تصمیمی می گیرید، عنوان کرد: قطعا اگر این نامه به دست ما برسد، آنرا در هیات مدیره و همچنین کمیته نقل و انتقالات مطرح می کنیم و به صورت دقیق آنرا بررسی خواهیم کرد. باشگاه نفت به یک باشگاه سخت کوش و باهوش معروف بوده است و این بار نیز همینطور کار می کنیم. 
آل اسحاق در پایان در خصوص شایعه مذاکره با مجتبی حسینی، مربی ذوب آهن گفت: این اخبار کاملا کذب است. ما فقط از امروز کار خودمان را برای مذاکره با بازیکنان آغاز می کنیم.