به گزارش پارس به نقل از کاپ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم توافق با سیدجلال حسینی منجر به بستن قراردادش شود و در کنار رضا نورمحمدی بتوانیم امسال یک خط دفاعی خیلی خوب را برای پرسپولیس داشته باشیم. 
محسن بنگر در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: در حال حاضر پایم را گچ گرفته ام و مشغول درمانش هستم. امیدوارم هر چه زودتر آسیب دیدگی ام درمان شود تا بتوانم تمریناتم را آغاز کنم و با شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر با آمادگی کامل برای پرسپولیس به میدان بروم.
وی درباره اینکه گفته می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار است با بازیکنان تماس بگیرند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرارداد دارم و با شروع تمرینات تیم به جمع سرخپوشان ملحق می شوم و در خصوص سایر بازیکنان نظری ندارم چون همانطور که گفتم خودم قرارداد دارم و مشکلی از این بابت نیست.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص توافق سیدجلال حسینی با این باشگاه بیان داشت: از آمدن سیدجلال خیلی خوشحال هستم. مطمئنم او می تواند خیلی به تیم کمک کند. امیدوارم این توافق منجر به بستن قراردادش شود و در کنار رضا نورمحمدی بتوانیم امسال یک خط دفاعی خیلی خوب را برای پرسپولیس داشته باشیم. 
بنگر درباره این شایعه که برانکو ایوانکوویچ قرار نیست دوباره به ایران برگردد، عنوان کرد: در این باره صحبتی ندارم. من بازیکن هستم و در خصوص سرمربی تیم، باشگاه باید نظر بدهد. فقط امیدوارم پرسپولیس امسال تیمی قدرتمند ببندد و بازیکنان خوبی را جذب کند و بازیکنان مستعد را در تیم نگه دارد تا بتوانیم امسال یکی از مدعیان قهرمانی باشیم. 
وی در خصوص اینکه در یکی از رسانه ها از قول وی گفته شد امید عالیشاه نباید درباره تیم اظهارنظر کند، تصریح کرد: من درباره امید این حرف را نزدم بلکه در خصوص کل تیم این صحبت را مطرح کردم. پرسپولیس بزرگتر از این حرف هاست که کسی بخواهد درباره اش نظر بدهد، چه خود من باشم و چه بازیکنان دیگر. در این تیم بازیکنان بزرگی آمده و رفته اند و هیچ بازیکنی حق ندارد برای پرسپولیس تعیین تکلیف کند.
بنگر در پایان افزود: عالیشاه یکی از استعدادهای فوتبال ایران و افتخار فوتبال مازندران است. من درباره وی هیچ وقت صحبتی مطرح نکردم که از قولم چاپ شد. مجددا می گویم حرف من درباره تمام بازیکنانی است که قرار است برای نام بزرگ پرسپولیس فوتبال بازی کنند. امیدوارم امسال پرسپولیس یک تیم قدرتمند ببندد تا بتوانیم دوباره برای هواداران شادی خلق کنیم.