به گزارش پارس به نقل از فارس مدیربرنامه‌های مهدی طارمی گفت: باید دید در جلسه طارمی و مدیر باشگاه پرسپولیس چه توافقاتی حاصل می‌شود اما شانس ماندن مهدی در پرسپولیس کم نیست.

نیکومنش درباره وضعیت مذاکره مهدی طارمی با باشگاه القادسیه کویت گفت: طارمی قلبا پرسپولیس را دوست دارد و بر اساس مذاکراتا نژادفلاح و وکیل وی در بازگشت تیم ملی جلسه‌ای در باشگاه برگزار خواهد شد که احتمال توافق طرفین در آن کم نیست.

وی در خصوص اینکه چه کسی کارهای قرارداد و امور انتقال طارمی را پیگیری می‌کند، اظهار داشت: من ایجنت رسمی فیفا و مدیر برنامه‌های مهدی طارمی هستم. او همشهری من است و ابراهیمی وکیل حقوقی اوست که کارهای حقوقی را دنبال می‌کند. در سفر اخیرمان به امارات و دیدار با مدیران القادسیه من و برادر مهدی در این جلسه حضور داشتیم و ابراهیمی آنجا نبود گرچه مشورت‌هایی با وی می‌کردیم اما چون او مدیر گروهی و اداری شرکتی است که داوطلب خرید راه‌آهن محسوب می‌شود مشغله‌های کارهای قانونی و حقوقی زیادی دارد.

مدیربرنامه‌های طارمی در خصوص اینکه مذاکره با مدیران القادسیه کویت به کجا رسید، اظهار داشت: کلیات موارد از قبل هم مشخص بود و قرار شد تا امروز به آنها پاسخ نهایی خودمان را بدهیم اما به خاطر تماس نژادفلاح با وکیل مهدی این امر را تا آخر خرداد به تعویق انداختیم تا ان‌شاءالله با بررسی موارد بتوانیم تصمیم خوب و صحیحی بگیریم.

وی در پایان در خصوص احتمال ماندن طارمی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید دید در جلسه او و مدیر باشگاه چه توافقاتی حاصل می‌شود اما من شانس ماندن طارمی در پرسپولیس را کم نمی‌دانم.