به گزارش پارس به نقل از فارس مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: صحبت سر این بود که در جلسه هیأت مدیره بررسی کنیم که اگر شد بیانیه نافذی در مورد رای کمیته بررسی به اتفاقات دیدار تراکتورسازی و نفت تهران به وزیر ورزش زده شود.

سعید عباسی در مورد جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی و اینکه قرار است فردا چه موضوعاتی در این جلسه بررسی شود، عنوان کرد: امور تیم را پیگیری می‌کنیم و کم کم در موضوعات مختلف به بخش نهایی می‌رسیم. در این مقطع در جلسه هیات مدیره مسائلی را بررسی می‌کنیم تا امور مختلف را نهایی کنیم.

وی در مورد اینکه آیا آرای کمیته بررسی اتفاقات دیدار تراکتورسازی و نفت در هفته پایانی لیگ چهاردهم هم مورد بحث هیات مدیره قرار می‌گیرد اظهار داشت: یکی از موارد و مباحثی که در این جلسه مورد بررسی می‌شود همین موضوع است. بندهای مختلف این آرا را بررسی می‌کنیم و دوستان در این رابطه نظراتشان را بیان می‌کنند. صحبت سر این بود که اگر بشود یک بیانیه نافذی در این مورد به وزیر ورزش زده شود. باید ببینیم در جلسه صحبت‌ها چطور می‌شود.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود مهدی کیانی در لیست اولیه تونی اولیویرا قرار ندارد تصریح کرد: اولیویرا زمانی که ایران را ترک می‌کرد چند لیست به باشگاه ارائه کرد. در آن مقطع بحث بودجه هنوز مشخص نشده بود.در لیست اولیه نام کیانی نبود و اسامی بازیکنان و تعدادی از نفرات خارج از تراکتور مطرح شده بود که باید برای جذب این نفرات وارد مذاکره می‌شدیم. در لیست دوم هم نام نفرات دیگری را دیدیم. با اولویرا دائم در ارتباط هستیم. به طور مثال یک بازیکن که در لیست اول حضور دارد با توجه به اینکه با باشگاه خود قرارداد دارد را نمی‌توانیم جذب کنیم به همین خاطر دائم با اولیویرا تبادل نظر می‌کنیم و این مسئله را به اطلاع او می‌رسانیم تا تغییرات لازم در لیست صورت بگیرد. این مسئله کاملا طبیعی است و موضوع عجیبی نیست. هر تصمیمی که اولیویرا بگیرد با او در ارتباط هستیم تا مشکلی به وجود نیاید.

عباسی در رابطه با اینکه گفته می‌شود دوسانتوس قرار است گذرنامه کشور تیمور شرقی را بگیرد و سال آینده در لیگ امارات بازی کند اظهار داشت: در این ارتباط با او صحبت کردیم و تقریبا با او به توافق هم رسیده‌ایم. امروز این مسئله را شنیدم ولی طبق گفت‌وگوهایی که با این بازیکن داشتیم تقریبا به توافق هم رسیده‌ایم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با برادر آندرانیک تیموریان مذاکرات جدیدی انجام داده است، گفت: در حال حاضر مذاکره جدیدی با این بازیکن نداشتیم و صحبت‌های ما مربوط به مذاکرات قبل است.

مدیرعامل تراکتورسازی در ارتباط با وضعیت لوسیانو ادینهو تصریح کرد: طبق صحبت‌هایی که چندی پیش انجام دادیم قرار است مدیربرنامه‌های این بازیکن این هفته، پیش ما بیاید تا صحبت‌ها را نهایی کنیم. بر اساس گفته‌هایی که در ایران انجام دادیم کار را جلو بردیم. زمانیکه در ایران بودند صحبت کردیم و سر قیمت هم مسائل را حل کردیم و حتی از هیأت مدیره هم مجوز گرفتیم. قرار است مدیربرنامه‌های ادینهو با او صحبت‌های نهایی را انجام دهد و سپس اگر مشکل خاصی نبود تاریخ نهایی را اعلام کند.