به گزارش پارس به نقل از ایسنا فرنگی کار وزن ۸۵ کیلوگرم تیم ملی می گوید هدفش کسب طلای مسابقات جهانی و المپیک است و به شدت تمرین می کند تا به این مهم دست پیدا کند.

حبیب الله اخلاقی پس از قهرمانی در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و کسب دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: زحمت زیادی برای موفقیت در این رقابت ها کشیدم و آمده بودم به دوبنده تیم ملی برسم که خدا را شکر می‌کنم به خواسته ام رسیدم.سطح رقابت ها واقعا بالا بود و همه کشتی گیران سعی می کردند به راحتی امتیاز از دست ندهند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی افزود: مجتبی کریم فر نیز در این وزن عملکرد خوبی داشت اما باخت او مقابل نوری باعث شد نتواند به دیدار فینال راه پیدا کند.درست است که بر روی تشک مبارزه به سختی در مقابل همدیگر کشتی می گیریم اما همه ما بیرون از تشک با هم برادریم و هیچ گونه مشکلی با هم نداریم.

وی درباره انتقاد حریفانش از ضربه های سری که در جریان مسابقات به صورتشان اصابت کرد نیز گفت: کشتی ورزش خشنی است و باید بر روی تشک مردانه بجنگی تا به موفقیت برسی. من هیچ عمدی در این کار ندارم اما از آنجا که کشتی گیران ۸۵ کیلوگرم بیشتر در حالت سرپا کار می کنند و سرشان بالاست سر من با صورت آنها برخورد می کند .به قول یکی از دوستان که به شوخی می گفت تو همه حریفانت را حاجی کرده ای چون باعث شدی به علت شکستگی باند به دور سرشان بپیچند.

اخلاقی درباره اهداف خود در تیم ملی خاطر شنان کرد: تمام سعی ام را می کنم تا به طلای مسابقات جهانی آمریکا برسم و پس از آن بزرگترین هدفم طلای المپیک است. اهل شعار دادن نیستم و با تمام وجود تمرین می کنم تا با کسب مدال های درخشان مزد زحماتم را بگیرم.