به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی ماجرای اجاره استقلال توسط شرکت صنایع نوین ایران وارد فاز تازه‌ای شده است! مصاحبه بهرام افشارزاده که خبر از عقد قرارداد با این شرکت در اسفند 93 داد، حاشیه‌های زیادی را به وجود آورد و با واکنش سازمان خصوصی‌سازی همراه شد. این اتفاقات ما را بر آن داشت تا با شاهرخ سبک‌دست تماس بگیریم؛ مردی که این روزها به خاطر استقلال، سوژه مهمی است.
بالاخره شما را اسپانسر، مستأجر و يا با عنوان ديگري بناميم؟
ببينيد من يك توضيح مختصر بدهم؛ اين يك موضوعي است كه روند قانوني‌اش را طي مي‌كند و پس از اين كه آقاي پورحسيني اظهارنظر كردند و از ديدگاه‌ من منطقي و كاملاً بجا بود، با نظر وزارت ورزش و جوانان، صنايع و معادن و اقتصاد، نظر نهايي‌شان را اعلام كنند و در صورتي كه مشكلي نبود، همه چيز شكل رسمي به خود مي‌گيرد.

اظهارنظر بهرام افشارزاده با حاشيه‌هاي زيادي روبه‌رو شد.
من مصاحبه ايشان را نخواندم اما يك بحث كلي مطرح است؛ يك شركت، يك مدير بايد برنامه‌ريزي داشته باشد. بايد به آينده نگاه كند و اگر غير از اين باشد، مديريتش زير سؤال مي‌رود. اين كه من سبك‌دست برنامه A، B و يا C داشته باشم، ايرادي نيست. اگر همين الان هم فصل را شروع كنيم، براي آينده برنامه مي‌ريزيم، اين در شرايطي است كه شايد سه ماه ديگر نباشيم. ماجرا نيز همين بود، برنامه‌ريزي كرديم اما اتفاقات و مباحث واگذاري، اجاره و فروش را پيش‌بيني كرديم، اصلاً‌ يك چيزي مي‌گويم؛ من براي كمك به استقلال آمده‌ام و اين را در نظر مي‌گيرم، مي‌خواهم اگر فرداروزي نباشم، اين مسير ادامه داشته باشد.

يعني فقط كمك؟! دنبال چيزي نيستيد، اين باورش سخت است.
من نه دنبال شهرت هستم و نه پست و مقام. بحث اقتصادي مدنظرم است، از همين‌جا و در روزنامه خبرورزشي اعلام مي‌كنم هر فرد، افراد يا هر گروه و شركتي مي‌توانند كمك كنند، بسم‌الله... پا پيش بگذارند، هركس مي‌تواند گوشه كاري را بگيرد، بيايد. كار تيمي است و مي‌توان در بخش‌هاي مختلف همكاري كرد، اتاق فكر تشكيل مي‌دهيم.

چرا اعضاي هيأت مديره و مديرعامل انتخاب نشده‌اند؟
قرار است به صورت رسمي و ويژه اعضاي هيأت مديره معرفي شوند. من قول مي‌دهم استقلال در سريع‌ترين زمان ممكن كارش را استارت بزند.

مثلاً كي؟!
هفته آينده، باشگاه استقلال استارت رسمي مي‌زند.

اين كه بر سر انتخاب اعضاي هيأت مديره با وزارت ورزش و جوانان اختلاف سليقه داريد، درست است؟
اصلاً و ابداً‌ وزارت ورزش و جوانان تاكنون ليستي از افراد براي حضور در هيأت مديره نداده است. اگر هم بدهد، مشكلي نيست. من مي‌گويم اگر تمامي اعضا را آنها انتخاب كنند، اعتراض نمي‌كنم چون به دنبال اصول و عقايد خودم هستم. اگر چند عضو را من انتخاب كنم و چند عضو را آنها و اختلاف باشد، خوب است نه، اصلاً تمامي اعضا را وزارت ورزش انتخاب كند و من دنبال امور اقتصادي و درآمدزايي هستم. در صورتي كه خواسته‌هايم برآورده شود نيازي به مسائل ديگر نيست. اگر همدلي نباشد، لطمه مي‌خوريم. من دنبال مسير اقتصادي در يك فضاي آرام و باثبات هستم.

تكليف سرمربي چي شد؟
بعد از انتخاب هيأت مديره و مديرعامل، به طور حتم سرمربي معرفي مي‌شود.

نيمكت استقلال به چه كسي مي‌رسد؟
به كسي كه بتواند به استقلال كمك كند و هواداران او را دوست داشته باشند.

منصوريان است ديگر...
اجازه بدهيد ظرف چند روز آينده همه چيز معلوم مي‌شود.

اسكوچيچ از ليست خارج شد؟
ايشان با فولاد قرارداد دارند و ديگر در فهرست استقلال نيستند.