به گزارش پارس به نقل از مهر، هنوز هیچ نامه‌ای مبنی بر شکایت شرکت «G.S» به فیفا به باشگاه استقلال نرسیده اما برخی منابع نزدیک به باشگاه مطلع شدند که این شرکت به دنبال شکایت از استقلال به دلیل لغو سفر به ینگه دنیا است. اگر خبر صحت داشته باشد در کمتر از دو هفته آینده استقلال باید برای دفاع از لغو قرارداد خودش را آماده کند.

اواسط سال گذشته بود که قراردادی با امضا افشارزاده و توفیقی با شرکت «G.S» جهت دیدار دوستانه باشگاه استقلال با تیم گالکسی آمریکا در خاک آن کشور امضا شد.

باشگاه استقلال حتی برای اخذ ویزا به کشور ارمنستان هم رفت و در سفارت آمریکا در ارمنستان درخواست ویزا کرد اما نهایتا این سفر انجام نشد و استقلال و شرکت مورد نظر در مورد زمان برقراری این دیدار به نقطه مشترکی نرسیدند و به این ترتیب سفر لغو شد.

ظاهرا شرکت مورد نظر به خاطر عمل نکردن به تعهد از باشگاه استقلال شکایت کرده و با توجه به مبلغ قرارداد مندرج در تلاش است تا غرامت ۵۰۰ هزار دلاری را از استقلال بگیرد.

باید دید قرارداد باشگاه استقلال چگونه بسته شده و آیا در صورت رسیدن نامه شکایت، باشگاه می تواند از قراردادش دفاع کند؟

مورد مشابهی چند سال قبل برای باشگاه استقلال با شرکت آلفا رخ داده بود که فتح‌الله‌زاده در دفاع از شکایت پیروز شد و دست شرکت آلفا به هیچ کجا نرسید.