به گزارش پارس به نقل از مهر در این جلسه چهار ساعته که در فضایی صمیمی و سرشار از درک متقابل برگزار شد، ابتدا طرفین به بررسی عملکرد تیم نفت در فصل گذشته لیگ برتر و جام حذفی پرداختند و نقاط ضعف و قوت این تیم را مورد ارزیابی قرار دادند. در نهایت برنامه های دو طرف برای فصل پیش روی، که فصلی دشوار خواهد بود، ارائه شد.

در ادامه این جلسه، علیرضا منصوریان برای قویتر شدن تیم و کسب نتایج بهتر در فصل آتی لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواسته هایی را مطرح کرد که از جمله مهمترین آنها می توان به تسویه حساب کامل با تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی و همچنین تقویت منابع مالی برای فصل آینده اشاره کرد. منصوریان همچنین خواستار فراهم آوردن شرایط لازم برای جذب 3 الی 4 بازیکن مطرح و تراز اول گردید.

در نهایت مقرر شد طی یک پروسه زمانی مشخص، موارد موردنظر منصوریان از طرف کادر مدیریتی باشگاه پیگیری شده و سپس جلسه نهایی فی ما بین دو طرف برگزار گردد. منصوریان در پایان این جلسه خاطر نشان کرد که طی پروسه زمانی توافق شده، هرگونه پیشنهاد از طرف تیم های لیگ برتر کشور یا تیم های خارجی را با مدیریت باشگاه نفت تهران در میان بگذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان باشگاه نفت در شرایطی تلاش می کنند علیرضا منصوریان را برای فصل آینده حفط کنند که وی جدی ترین گزینه هدایت تیم فوتبال استقلال و جانشینی امیر قلعه نویی است.