به گزارش پارس به نقل از کاپ عضو هیات ریسه فدراسیون فوتبال گفت:محرومیت برخی افراد از باشگاه تراکتورسازی جای تعجب دارد ولی به هر حال باید این رویکرد را به فال نیک گرفت.

شهرام دبیری درباره اعلام نتایج کمیته بررسی اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت اظهار داشت:این آرا باعث امیدواری است.فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان نشان دادند دنبال ماست مالی نبودند و با پیگیری همه جوانب آرا را صادر کردند.
وی ادامه داد:در برخی بندها عدالت اجرا نشده اما به طور کلی این بیانیه می تواند هواداران تراکتورسازی را راضی کند.محرومیت برخی افراد از باشگاه تراکتورسازی جای تعجب دارد ولی به هر حال باید این رویکرد را به فال نیک گرفت.
فغانی درباره اینکه آیا نوع محرومیت علیرضا فغانی عجیب به نظر نمی رسد گفت:هر چه باشد داور تنبیه شده است.با این روند می داند که در بازی های آینده باید دقت بیشتری کند و حق اشتباه ندارد. اما این برای آینده تراکتورسازی خوب است که داورانی که در بازی های این تیم سوت می زنند، از این به بعد با دقت بیشتری سوت خواهند زد. ضمن اینکه فغانی شخصیت بالای خودش را نشان داده بود و با عذرخواهی از هواداران تراکتورسازی دل آنها را به دست آورد. هر چند بر این باورم که نباید فغانی را برای دراز مدت محروم کرد.