به گزارش پارس به نقل از کاپ مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال گذشته هم در پست من مایکل اومانیا و محسن بنگر حضور داشتند و من برای رسیدن به ترکیب اصلی جنگیدم و خوشبختانه موفق هم شدم. 
رضا نورمحمدی در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: در حال حاضر صبح ها به تمرین کردن، دویدن و کارهای بدنسازی مشغول هستم. در تلاش هستم آمادگی بدنی ام را برای فصل جدید رقابت های لیگ برتر حفظ کنم تا با شروع رقابت های لیگ در شرایط ایده آلی به سر ببرم.
وی درباره پیوستن سیدجلال حسینی به پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از این اتفاق خیلی خوشحال هستم و به پرسپولیس و پرسپولیسی ها تبریک می گویم. حسینی گفته بود احتمالا به پرسپولیس باز خواهد گشت. من و سیدجلال دو سال با یکدیگر همبازی بودیم و تقریبا با تمامی روحیات وی آشنا هستم. او جزو بازیکنان بزرگ پرسپولیس است که مطمئنا می تواند کمک های زیادی به این تیم بکند. امیدوارم همچون سیدجلال حسینی بازیکنان بزرگ دیگری هم به پرسپولیس بپیوندند تا در فصل جدید به سرخپوشان کمک کنند. 
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه نمی ترسد با حضور سیدجلال حسینی جایش در پرسپولیس و ترکیب این تیم تنگ شود بیان داشت: من اگر قرار بود از رقابت کردن بترسم اکنون اینجا نایستاده بودم. سال گذشته هم در پست من مایکل اومانیا و محسن بنگر حضور داشتند و من برای رسیدن به ترکیب اصلی جنگیدم و خوشبختانه موفق هم شدم. این خیلی مهم است که در هر تیم و در هر پست سه بازیکن وجود داشته باشد تا رقابت پیش بیاید. امسال اومانیایی در تیم پرسپولیس حضور داشت که در جام جهانی بازی کرده بود همچنین محسن بنگر باتجربه، خانزاده و من.
نورمحمدی تصریح کرد: اگر قرار باشد در هر تیم در هر پستی تنها دو بازیکن حضور داشته باشد آن تیم در ادامه راه به مشکل می خورد همانطور که امسال دیدید بنگر در پایان فصل دچار مصدومیت شد و ما دیگر جایگزینی به جز من و مایکل اومانیا در پست دفاع آخر نداشتیم. 
وی در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا در پرسپولیس خواهی ماند یا نه عنوان کرد: دیروز از باشگاه با من تماس گرفتند و قرار شد من ظرف یکی، دو روز آینده به باشگاه پرسپولیس بروم و با نژادفلاح در خصوص وضعیتم صحبت کنم. البته این را هم باید بگویم همیشه اولویتم پرسپولیس بوده و عاشق این تیم و هوادارانش هستم. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که باز هم به فوتبالم در این تیم ادامه دهم.
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بحث جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس اذعان داشت: من هم این خبر را از رسانه ها شنیده ام. هر بازیکنی برای خودش یک آینده ای را تصور می کند اما مهدی طارمی جزو بازیکنان بااستعداد فوتبال ایران و پرسپولیس بود و هست و پرسپولیس نباید به این راحتی ها او را از دست بدهد. نه تنها طارمی بلکه باید مانع جدا شدن استعدادهای جوان تیم باشیم. 
نورمحمدی در پایان گفت: طارمی از لحاظ اخلاقی یک بازیکن فوق العاده است، همانطور که از لحاظ فنی اینطور است. امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که اگر طارمی نخواست در ایران بازی کند به اروپا برود اما ما نمی توانیم درباره این مسائل تصمیم بگیریم و شاید او خودش صلاح دانسته که به تیم های حوزه خلیج فارس برود.