شب دیدار نهایی چمپیونزلیگ از شبکه سوم سیما پخش شد.در حالی که تیم ملی والیبال در قالب لیگ جهانی با لهستان دیداری بسیار حساس را برگزار می کرد و طبیعا به خاطر حساسیت ملی، این مسابقه باید از شبکه 3 که به صورت سراسری است و کلیه هموطنان به آن دسترسی دارند پخش می شد،اما پخش این دیدار از شبکه های یک و ورزش صورت گرفت.اتفاقی که مانند آن  تا به امروز سابقه نداشت. یعنی پخش یک دیدار حساس ملی از شبکه ای به غیر از شبکه سوم سیما.

در وحله اول اعلام شد این اقدام به خاطر درخواست های مردمی انجام شده و با توجه به تقاضای زیاد مخاطبان برای پخش فینال لیگ قهرمانان اروپا از شبکه 3، مدیران رسانه ملی تصمیم بر انجام این کار گرفته اند، اما در واقع ماجرا چیز دیگری است.

بر طبق خبرهای رسیده، 2 روز مانده به انجام این دو دیدار، اعلام شده بود مسابقه والیبال به خاطر بعد ملی و حساسیتی که دارد از شبکه سراسری 3 سیما پخش می شود و دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا با گزارش مزدک میرزایی از شبکه ورزش. کاملا واضح است که دیدار حساس یوونتوس و بارسلونا می توانست خیل کثیری از بینندگان را به سمت شبکه ای روانه کند که پخش کننده این دیدار است.از همین رو عادل فردوسی پور، تهیه کننده برنامه نود و مجری مشهور شبکه 3 به همراه مجری دیگر این شبکه به دفتر پورمحمدی معاون سیما رفته و از او می خواهند که به خاطر اهمیت بالا و پر مخاطب بودن این دیدار، شبکه 3 عهده دار پخش فینال لیگ قهرمانان  اروپا باشد. همین مساله باعث می شود تا معاون سیما به شبکه های 3 و ورزش دستور بدهد که کنداکتور خود را تغییر داده و این جا به جایی را انجام دهند و چون شبکه ورزش سراسری نیست بنابراین شبکه یک سیما هم در اقدامی موازی مسابقه والیبال تیم ملی را به روی آنتن ببرد.

جالب اینکه تا قبل از این جابجایی قرار بود مزدک میرزایی گزارشگر دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد اما با این تغییر گزارش بازی نیز به عادل فردوسی پور سپرده شد!