به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: من دیروز با برانکو صحبت کردم و گفتم تیم را رها نکند و به نژادفلاح نیز این پیغام را رساندم.
امیر عابدینی در خصوص اینکه شایعه مدیرعاملی اش در پرسپولیس در یکی از رسانه ها مطرح شده اظهار داشت: اینها گمانه زنی هایی است که انجام می شود. ما باید صبور باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. چیزی که مشخص است مراجع بالا فهرستی را که با فهرست خودشان تطبیق می دهند نام من در آن دیده شده و به همین دلیل شانسم برای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خیلی زیاد است. 
وی ادامه داد: من حاضرم این شانس مدیرعاملی را از من بگیرند ولی بتوانند باشگاه را جمع کنند و من هم به این موضوع راضی هستم. 
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه با توجه به مشخص نشدن وضعیت پرسپولیس هنوز برانکو و کریم باقری فهرستی به باشگاه نداده اند، خاطرنشان کرد: برانکو و کریم باقری موظف هستند تیم را ببندند. من دیروز با برانکو صحبت کردم و گفتم تیم را رها نکند و به نژادفلاح هم گفتم ما مدیران اجرایی هستیم و یاد گرفتیم تا لحظه آخر کار کنیم. تیم را رها نکنید. 
عابدینی در خصوص اینکه کریم باقری گفته تا پول نباشد هیچ اتفاقی نمی افتد بیان داشت: من با کریم باقری صحبت کردم و این مشکل حل شد اما واقعیت این است که بچه ها دلسرد شده اند. این باعث می شود سرمربی تیم هم در دادن فهرست دلسرد شود و وقتی این اتفاق با تاخیر روبه رو می شود مدیرعامل مجبور می شود برای کم کردن فشارها خودش با چند بازیکن صحبت کند.
وی درباره اینکه آیا قرار است اسپانسر از طریق هیات مدیره مشخص شود یا از طریق وزارت ورزش عنوان کرد: این وظیفه هیات مدیره است که اسپانسر را مشخص کند و فقط وزارت ورزش می تواند نظر بدهد و نباید خود وزارت ورزش اسپانسر را مشخص کند زیرا اگر مشکلی پیش بیاید دیگر وزارت ورزش پاسخگو نخواهد بود و باید خود هیات مدیره جوابگوی مشکلات باشد. پس در نتیجه وزارت ورزش نمی تواند نقشی در انتخاب اسپانسر ایفا کند.
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه یکی از منتقدان سرسخت امیررضا خادم بود پس چطور شد به عنوان یکی از گزینه های مدیرعامل سرخپوشان انتخاب شد، توضیح داد: این یک دلیل بیشتر ندارد و آن این است که چون خادم دیگر نقشی در تصمیم گیری ها ندارد من انتخاب شدم. 
عابدینی در پایان در این باره که پرسپولیس زمان را از دست نمی دهد تصریح کرد: تجربه نشان داده تمام بازیکنان بزرگ همیشه 15 روز مانده به پایان نقل و انتقالات قرارداد می بندند پس من با این تجربه هیچ دغدغه ای بابت زمان ندارم.