به گزارش پارس به نقل از ايلنا نصرالله سجادی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: مسائل هیات مدیره و اسپانسری که می‌خواهد سرخابی ها را به مدت یکسال در دست بگیرند، در حال بررسی است. ما نیاز به مطالعه داریم که این هم زمان می‌‌خواهد.

وی افزود: کارهای دو باشگاه روتین جلو می‌رود. یک تیم قائم مقام و سرمربی دارد (پرسپولیس) و تیم دیگر مدیر عامل. برانکو ایوانکوویچ هم که قرار است بیست و پنجم یا بیست و ششم خردادماه به ایران برگردد. او حتی تعیین کرده است که چه بازیکنانی را می‌خواهد و آنرا به قائم مقام باشگاه اطلاع داده است. ما منتظریم تا اسپانسر نهایی شود.

معاون وزیر ورزش و مسئول دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، درباره بحث غیر قانونی بودن اجاره این دو باشگاه و اینکه بهرام افشارزاده گفته بود استقلال به مدت سه سال اجاره داده شده است، تاکید کرد: از نظر قوانین نمی‌توان دو باشگاه را اجاره داد. ما فقط بحث اسپانسر را داریم که باید مدت آن را مشخص کنیم.

سجادی درباره اینکه وزارت ورزش به باشگاه استقلال اعلام کرده از انتخاب سرمربی دست نگه دارد تا هیات مدیره مشخص شود، گفت: من چند روز با افشارزاده جلسه داشتم. ایشان اقدامات لازم برای انتخاب سرمربی را انجام می‌دهد و حتی با چند نفر هم صحبت کرده است. تصمیم نهایی درباره سرمربی اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

معاون وزیر ورزش، درباره اینکه گفته بود استقلال و پرسپولیس مشکل مالی ندارند ولی قائم مقام پرسپولیس از مسائل مالی به عنوان مشکل اصلی باشگاه یاد کرده است، خاطرنشان کرد: از من سئوال کردند که برای فصل بعد مسائل مالی پرسپولیس چه می‌شود؛ من هم گفتم ان شاءالله برای فصل بعد این دو باشگاه مشکل مالی ندارند.

وی افزود: چون نسبت به دو تیم استقلال و پرسپولیس توجه بیشتری است، اینقدر درباره آن صحبت می‌شود. الان ۱۶ تیم لیگ برتری هنوز تیم خود را نبسته‌اند. ممکن است مربیان آنها جابجا شوند یا با مربیان دیگری قرارداد ببندند.

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: ما نیاز داریم که فضا آرامتر شود. امیدواریم هیات مدیره و مدیران عامل دو باشگاه خوب کار کنند. ما هم نظارت کننده هستیم.