به گزارش پارس به نقل از ایسنا سران باشگاه رئال مادرید پس از فصل ناکامی که پشت سرگذاشتند به کارلو آنچلوتی، سرمربی سرشناس خود رحم نکردند و او را از کار بر کنار کردند تا رافائل بنیتس اسپانیایی را به عنوان جانشین او انتخاب کنند.

زین الدین زیدان که در فصل نخست حضور کارلو آنچلوتی دستیار او بود پیش از این تاکید کرد که از برکناری آنچلوتی ناراحت شده است اما الان می گوید که بنیتس را انتخاب مناسبی برای هدایت کهکشانی‌ها می‌داند.

او درباره این سوال که آیا بنیتس شایستگی این را دارد که روی نیمکت تیمی چون رئال مادرید بشیند، گفت: فکر می کنم که او گزینه خوبی برای هدایت رئال مادرید است. بنیتس به رقابت‌های لیگا و فوتبال اسپانیا به خوبی آشناست. او پیش از این با والنسیا قهرمانی در رقابت های لیگا را به دست آورده است. بنیتس نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده است. او در خارج از فوتبال اسپانیا عملکرد خوبی داشته است و الان مربی با تجربه‌ای است.

زیدان ادامه داد: بنیتس به خوبی رئال مادرید را می شناسد. او در آکادمی رئال مادرید کار کرده است و شخصا احساس می کنم که می تواند تجربه خوبی در رئال داشته باشد البته باید این را هم گفت که کار کردن در رئال مادرید بسیار سخت است و بنیتس نیز این را به خوبی می داند.

زیدان درباره اخراج کارلو آنچلوتی هم گفت: رئیس باشگاه وقتی این تصمیم را گرفت با من مشورت نکرد اما من بارها بعد از کنار گذاشتن آنچلوتی با او صحبت کرده‌ام چرا که رابطه خوبی با هم داریم. همواره گفته‌ام که کارلو آنچلوتی عملکردی باورنکردنی در رئال مادرید داشت و فراتر از انتظارات ظاهر شد.

اسطوره رئال مادرید و تیم ملی فرانسه درباره آینده ایکر کاسیاس نیز گفت: کاسیاس هنوز بازیکن رئال مادرید است. این طبیعی است که هر بازیکنی لحظات سختی را تجربه می‌کند و همه ما بازیکنان با صدای اعتراض هواداران مواجه شده‌ایم. حتی خود من نیز با چنین شرایطی مواجه شده‌ام پس طبیعی است که کاسیاس هم با چنین شرایطی روبرو شود.