به گزارش پارس به نقل از فارس نصرالله سجادی در گفت و گو با رادیو ورزش در خصوص اینکه در حالی که 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکل مالی دارند چرا شما گفته‌اید که مشکل مالی ندارند گفت: خبرنگاری از من پرسید مسائل مالی این دو تیم چه می‌شود که من گفتم برای فصل بعد مشکلی از این بابت نخواهند داشت. حرف من این بود نه اینکه این 2 باشگاه مشکل مالی ندارند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص اینکه سرمربی استقلال چه زمانی مشخص می‌شود افزود: همین گروهی که الان در باشگاه استقلال مشغول به کار هستند می‌توانند سرمربی انتخاب کنند. آنها اختیار تام دارند و به زودی در این باره تصمیم‌گیری خواهد شد.

سجادی در باره اینکه آیا استقلال اجاره داده شده تصریح کرد: ما به دنبال اسپانسر هستیم و ارقام اعلام شده در این زمینه را نه می‌توانم تائید کنم و نه تکذیب اما باید بگویم برای استقلال و پرسپولیس به دنبال اسپانسر هستیم تا این 2 باشگاه بدون مشکل کار کنند.

وی در خصوص شروع فصل نقل و انتقالات و سکوت خبری سرخابی‌ها در این باره ادامه داد: بازار نقل و انتقالات از فردای فینال جام حذفی شروع شد و باید بدانیم که این بازار فقط برای استقلال و پرسپولیس نیست و 14 تیم دیگر هم درگیر این بازار هستند. در ضمن هنوز همه تیم‌ها کامل نشده‌اند و یکسری تازه به دنبال انتخاب سرمربی هستند و از این بابت شرایط‌شان با این 2 باشگاه خیلی فرق ندارد. اگر ما بیکار بودیم و دست روی دست می‌گذاشتیم حرف شما درست بود اما در این زمان ما کار می‌کنیم و مسئولان 2 باشگاه هم در این زمینه دارند کارشان را انجام می‌دهند.

سجادی افزود: برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس لیست خود را مشخص کرده و مسئولان این باشگاه هم در این باره به کار مشغول هستند و در استقلال هم وضعیت به همین گونه است و دوستان کارشان را می‌کنند. در سایر تیم‌ها هم شرایط همین شکلی است اما چون استقلال و پرسپولیس بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند مسائل مربوط به آنها بیشتر به چشم می‌آید اما در این شرایط تیم‌های دیگر هم در مرحله انتخاب هستند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: امیدوارم هیات‌ مدیره‌های جدید و مدیران عامل جدید استقلال و پرسپولیس بتوانند به خوبی در سمت‌های شان موفق ظاهر شوند و مسئولیت‌شان را به خوبی انجام دهند.